خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,721

هاماربی به فیفا شکایت می‌کند (عکس)

هاماربی به فیفا شکایت می‌کند (عکس)
باشگاه هاماربی که چند ماه قبل قرارداد برگزاری بازی دوستانه با استقلال را نهایی کرد و از همان روز برنامه ریزی برای میزبانی از صدرنشین لیگ برتر ایران و برگزاری جدال را آغاز کرد در طول زمستان بلیت های این رویارویی را نیز پیش فروش کرد که بنا به اخبار رسیده نزدیک به 6 تا 7 هزار بلیت هم فروخته شده است.

اما در فاصله چند هفته تا زمان این بازی استقلالی ها در تصمیمی عجیب زیر بار سفر به اروپا نرفتند و با فسخ یک طرفه قرارداد مدعی شدند جدالی با هاماربی برگزار نخواهند کرد که این تصمیم شوک بزرگی به باشگاه سوئدی وارد و آنها را با دردسرهای زیادی روبرو ساخت. ترکش های تصمیم استقلالی ها برای لغو سفر به استکهلم گریبانگیر باشگاه هاماربی شد چون آنها نه تنها باید پاسخگوی طرفدارانی باشند که مدت هاست بلیت این بازی را خریداری کردند بلکه به وجه بین المللی شان نیز آسیب های جدی وارد شده است.

سایت aftonbladet به عنوان یکی از پربیننده ترین سایت های خبری سوئد در پوشش خبر لغو سفر استقلال به استکهلم مصاحبه ای با رئیس باشگاه هاماربی انجام داد که باجین مدعی شد اگر لازم باشد به تهران سفر می کند تا رضایت این باشگاه برای پایبندی به قراردادشان را جلب کند.او در همین ارتباط گفت:«ما برنامه ریزی گسترده ای انجام دادیم تا برند باشگاه هاماربی را در کل دنیا معرفی کنیم از همین رو مذاکرات زیادی با باشگاه های پرطرفدار و بزرگ داشتیم که استقلال تهران یکی از این باشگاه های بزرگ و پرطرفدار بود.اتفاقا پیشنهاد ما به استقلالی ها خیلی زود مورد قبول قرار گرفت اما حالا در فاصله چند روز شنیدیم که این باشگاه قصد سفر به استکهلم را ندارد و این می تواند به وجه باشگاه هاماربی ضربه بزند».
باجین رئیس هاماربی ادامه داد:«این تصمیم آزاردهنده ای برای ما خواهد بود چون ما همه برنامه ریزی ها را با جزئیات به اطلاع استقلال رساندیم اما گویا مربیان این تیم به دلیل درگیری در لیگ برتر ایران قصد سفر به سوئد را ندارند. ما برای این بازی چندین هزار بلیت فروختیم و جدای از ضررهای مالی باید جوابگوی احساسات طرفداران مان هم باشیم.واقعا درک کردن این تصمیم برای ما دشوار بود و به همین خاطر به استقلال گفتیم باید به این سفر و بازی پایبند باشند در غیر این صورت کار به مراجع قضایی فیفا و جرایم سنگین برای شان کشیده می شود».

رئیس هاماربی در پایان مصاحبه خود اعلام کرد در تماس با رئیس باشگاه استقلال از او خواست هر کاری لازم است برای حل مشکلات پیش آمده انجام دهد و اگر لازم باشد به عنوان آخرین راهکار خودش به تهران سفر کرده و مربیان استقلال را برای رفتن به سوئد راضی کند.

برچسب‌ها: استقلال سوئد هامارابی بازی دوستانه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

32 8

640 سلمان پارسی1394/12/26

*nima*: اسکل برو بمیر بابا

4 فروردين (22:48)


مارلیک سن ژرمن: چاقال بخف پیلیز اوکی؟!

2 فروردين (01:45)


ونیز اف سی: استقلال نباید الکی بازیارو لغو میکر

29 اسفند (12:58)


29 اسفند (11:01)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi