خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,179

فنونی‌زاده: پرسپولیس بزرگتر دارد طارمی خودش را وسط نیندازد

فنونی‌زاده: پرسپولیس بزرگتر دارد طارمی خودش را وسط نیندازد
وبسایت رسمی برنامه نود - پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس بزرگ زیاد دارد و مهدی طارمی نباید بیخود و بی‌جهت خودش را وسط بیندازد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از فارس، مرتضی فنونی‌زاده در خصوص اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که روز گذشته تمرین نکردند، گفت: به نظر من این کارها اصلاً درست نیست چرا که تیم این روزها حرکت رو به جلویی دارد و این مسائل باعث می‌شود تا پرسپولیس دچار مشکل شود. یک بار پیش از این زمان علی دایی هم بازیکنان اعتصاب کردند و تبعات آن را دیدیم. این کار خوب نیست چرا که در حال حاضر پرسپولیس ۹ فینال دیگر پیش‌رو دارد و قطعاً باشگاه به تعهدات خودش عمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: اعتصاب کردن صورت خوشی ندارد چرا که خدا را شکر وضع بازیکنان هم خوب است و بهتر است که به فکر هواداران هم باشند. قطعاً باشگاه قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کند. اتفاقی که دیروز رخ داد را هیچ کدام از پیشکسوتان نمی‌پسندند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر روز گذشته محمود خوردبین در کنار بازیکنان حضور داشت قطعاً این اتفاق‌ها رخ نمی‌داد. البته اینکه طارمی با خبرنگاران درگیری لفظی داشته نشان از بچگی او دارد و به نظرم این بازیکن بچگی کرده است. پرسپولیس بزرگتر دارد و طارمی نباید خودش را بی‌جهت وسط بیندازد. او با این کارها به حاشیه می‌رود، همانطور که بازیکنانی مثل پیام صادقیان و رضا حقیقی دچار حاشیه شدند. به نظر من بازیکنان باید به خاطر زنده نگه داشتن یاد مرحوم هادی نوروزی دست از این کارها بردارند.

وی با بیان اینکه در زمانی که ما فوتبال بازی می‌کردیم حرمت بزرگتر، کوچکتر نگه داشته می‌شد، افزود: زمانی که ما در پرسپولیس بودیم حداقل ۱۲ ملی‌پوش در این تیم بودند که همه آنها جزو بزرگترین فوتبالیست‌های ایران بودند اما همواره احترام متقابلی با مربیان و خبرنگاران برقرار بود. اگر به رستوران می‌رفتیم تا زمانی که علی پروین دست به قاشق و چنگال نمی‌برد ما به احترامش غذا نمی‌خوردیم. البته آن زمان بازیکنان هم رعایت خیلی مسائل را می‌کردند و همیشه احترام همه را نگه می‌داشتند.

فنونی‌زاده در پاسخ به این سؤال که به نظر شما اگر محمود خوردبین برخورد قاطع‌تری با بازیکنان داشت این اتفاق رخ نمی‌داد،‌ اظهار داشت: قطعاً اگر تیم بزرگتر داشت این اتفاقات رخ نمی‌داد. محمود خوردبین نماینده ۲۰۰ پیشکسوت در پرسپولیس است اما او هم نمی‌تواند در مسائل اخلاقی بازیکنان ورود کند. بازیکنان قرارداد میلیاردی امضا می‌کنند و باید مسائل اخلاقی را هم رعایت کنند.

برچسب‌ها: پرسپولیس داخلی فنونی زاد طارمی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 3

781 دووولخ1394/12/04

رئال پرسپولیس: فنونی منونی صدا نده ناهنجار

7 اسفند (11:28)


صبح90: حالا هر کی از راه میرسه داره یه انتقادی علیه طارمی میکنه ولی یکی پیدا نمیشه که پیگیر مشکلات بچه های تیم باشه

6 اسفند (22:48)


Faryarmirzaeii: انقدر آقا مهدی را در حاشیه نبرید - حالا یه اشتباهی کرده به بزگی خودتون ببخشیدش

6 اسفند (22:26)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi