خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

افت بی سابقه سهام باشگاه منچستریونایتد

افت بی سابقه سهام باشگاه منچستریونایتد
نتایج ناامید کننده منچستریونایتد طی سه فصل اخیر ارزش سهام این باشگاه متمول را به پایین ترین میزان خود طی سه سال گذشته رسانده است.

وضعیت مالی منچستریونایتد به عنوان یکی از متمول ترین باشگاه های دنیا طی ماه های اخیر افت قابل توجهی کرده که بدون شک متاثر از وضعیت نه چندان ایده آل این تیم در زمین مسابقه است. پس از اینکه ارزش هر سهم باشگاه منچستریونایتد در بازار بورس نیویورک در سال 2012 به 14 دلار رسید و در مجموع ارزش این باشگاه را به 2 بیلیون دلار افزایش داد، یونایتد طی ماه های اخیر وضعیت مالی نه چندان ایده آلی را تجربه کرده است.

طبق آخرین آمارها پس از اینکه در ماه نوامبر سال 2015 ارزش هر سهم به 18.99 دلار رسید، پس از آن نموداری نزولی برای یونایتد ایجاد شد به طوری که دوشنبه ارزش هر سهم ابتدا به 13.86 دلار تنزل کرد و البته در پایان روز مجددا به 14.10 دلار بازگشت که همین رقم نیز افتی 42 سنتی در روز را نشان می داد.

به این ترتیب ارزش سهام یونایتد طی 3 ماه گذشته افتی 27 درصدی داشته که این مساله در آستانه ارائه اولین گزارش مالی باشگاه در روز پنج شنبه، خبر خوبی برای سهامداران محسوب نمی شود.

بازگشت یونایتد به لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری و همچنین امضای قرارداد سنگین با آدیداس، وضعیت مالی یونایتد را بسیار بهبود بخشیده بود اما فرم ماه های اخیر تیم که می تواند منجر به از دست رفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در سال آینده نیز شود، اوضاع مالی پر افتخارترین تیم بریتانیا را تحت الشعاع قرار داده است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد لیگ قهرمانان اروپا سهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

147 سرباز الترافورد1394/11/21

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi