خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

پیش بازی منچستریونایتد - استوک سیتی

پیش بازی منچستریونایتد - استوک سیتی
دو تیم منچستریونایتد و استوک سیتی، امشب در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
،‌با توجه به افت استوک سیتی،یونایتد فرصت مناسبی برای کسب پیروزی در این دیدار در اختیار دارد.
منچستریونایتد

شاگردان لوئیس فان‌خال با کسب 37 امتیاز از 23 بازی در رده ی پنجم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی،‌1 تساوی و 1 شکست کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارند. حال یونایتد می‌تواند از این فرم خوب خود در تقابل با استوک که در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده استفاده کرده و 3 امتیاز خانگی را به راحتی به دست آورد. فان‌خال نیز می‌تواند از بار فشارهای بسیاری که بر گردن اوست،‌کمی کاهش دهد. یونایتد برای این بازی شواین اشتایگر،‌دارمیان،‌لوک شاو و ... را در اختیار نخواهد داشت.

استوک سیتی

شاگردان مارک هیوز با کسب 33 امتیاز از 23 بازی در رده ی هشتم جدول قرار گرفته اند. آنها در 5 بازی اخیر خود، 3 شکست،‌1 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند و در فرم خوبی قرار ندارند. با این حال، استوک مقابل یونایتد نتایج خوبی کسب کرده و می‌تواند امیدوار باشد یکی دیگر از این نتایج تکرار شود. در 5 بازی اخیر دو تیم،‌2 پیروزی برای استوک،‌2 پیروزی برای یونایتد و 1 تساوی به ثبت رسیده است. با این حال، اسنوک در اولدترافورد همواره شکست خورده و تا به حال موفق به کسب پیروزی یا حتی تساوی نیز نشده است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد استوک سیتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 0

204 استقلال...44441394/11/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi