خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,178

خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی‌کند

خطر کسر امتیاز پرسپولیس را تهدید نمی‌کند
سرپرست بخش حقوقی پرسپولیس در امور فوتبال گفت: توافقی با سرمربی اسبق پرسپولیس یا نماینده حقوقی وی نداشته‌ایم اما از ناحیه این پرونده در این مرحله نیز خطری مانند کسر امتیاز، باشگاه را تهدید نمی‌کند آرش نجفی موضع باشگاه پرسپولیس در پرونده مانوئل ژوزه دفاع از موارد مطرح شده است و ما وارد مصالحه نشده‌ایم، هر چند به طور کلی در جمیع پرونده‌ها از حل مسائل در قالب مذاکرات استقبال می‌کنیم اما در این پرونده آخرین خبر این است که منتظر ارسال مشروح رأی و مستنداتی هستیم که فیفا در صدور رأی آنها را لحاظ کرده است. ارسال این موارد هر چند کمی طولانی شده است اما این مساله اصلا غیر عادی نیست. پس از دریافت این موارد نیز 21 روز فرصت خواهیم داشت نسبت به تهیه لایحه و طرح موضوع در CAS اقدام کنیم.

وی ادامه داد: تا زمانی که این موارد را دریافت نکنیم، نمی‌توان درباره آنچه در دفاع مطرح خواهد شد، تصمیم گرفت. ما استدلال‌ها و مستندات خود را پس از مشاهده موارد ارسالی مشخص می‌کنیم و اینطور نیست که باشگاه در موضع ضعف باشد و بخواهیم به هر شکل شده مصالحه کنیم.

نجفی خاطرنشان کرد: باشگاه از گذشته در بعضی پرونده‌ها باب مذاکره داشته و در بعضی موارد به نتایج خوبی هم رسیدیم اما در این پرونده هنوز به این مرحله وارد نشده‌ایم که توافقی حاصل شده یا نشده باشد. ضمن اینکه تاکید می‌کنم یک پرونده تا بخواهد به مرحله کسر امتیاز برسد مراحل مختلفی را طی می‌کند. در حالی که اختلاف حقوقی باشگاه پرسپولیس و آقای ژوزه تازه اولین مرحله خود را پشت سر گذاشته است و تا رسیدن به حکم نهایی مراحل مختلفی باقی مانده است. از این رو هواداران پرسپولیس اطمینان داشته باشند در حال حاضر از ناحیه این پرونده، مباحثی چون جرائم انضباطی مطرح نیست.

مدیر حقوقی پرسپولیس در امور فوتبال در پایان تصریح کرد: همچنین باید بگویم آقای طاهری و اعضای هیأت مدیره با حساسیت و وسواس مسائل حقوقی را زیر نظر دارند و بعد از سفر اخیر که به سوئیس داشتم، گزارش کاملی هم درباره آخرین وضعیت پرونده‌ها ارائه شد. همچنین از رسانه‌ها انتظار داریم در این مسیر مراقبت لازم را داشته باشند، چرا که گاهی یک خبر به ظاهر معمولی در فضای حقوقی معانی خاص خود را دارد و تعابیری که از آنها می‌شود، می‌تواند باشگاه‌ها را در فضای بین‌المللی دچار مشکل کند. مثلا طرف مقابل این حس را پیدا کند که باشگاه خود خبرسازی کرده است و بعد بخواهد از همان موضوع بهره‌برداری نماید یا طرف ایرانی را تحت فشار قرار بدهد و طبعا خواسته همه ما، بویژه رسانه‌ها، این است که در پرونده‌های بین‌المللی طرف ایرانی با توفیق روبرو باشد.

برچسب‌ها: مانویل خوزه پرسپولیس تهران کسر امتیاز

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

304 پرسپولیس 94.951394/11/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi