خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,149

ورزشگاه شهید کاظمی برای پرسپولیس شد

ورزشگاه شهید کاظمی برای پرسپولیس شد
با دستور مستقیم شهردار تهران ورزشگاه شهید کاظمی برای بهره برداری به باشگاه پرسپولیس واگذار شد.

روز گذشته و در جریان جلسه شورای شهر تهران، اعلام شد که دو ورزشگاه امام رضا و شهید کاظمی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شود.

در حالی که گفته می‌شد مسئولان باشگاه استقلال به دنبال در اختیار گرفتن ورزشگاه شهید کاظمی هستند، اما پرسپولیس برای بهره‌برداری از این ورزشگاه مذاکرات زیادی را انجام داده و خواهان استفاده از ورزشگاه شهید کاظمی است.

علی اکبر طاهری سرپرست پرسپولیس هم صبح امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که «دسترسی آسان به ورزشگاه» یکی از ملاک های باشگاه پرسپولیس برای داشتن ورزشگاهی است که شورای شهر قصد واگذاری آن را به سرخابی‌ها دارد که در واقع اشاره طاهری به ورزشگاه شهید کاظمی بود.

پافشاری پرسپولیسی‌ها برای گرفتن این ورزشگاه به نتیجه رسید و ظاهرا شهردار تهران دستور داده تا ورزشگاه شهید کلظمی در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.

جعفر کاشانی رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره به خبرنگار مهر گفت: هفته گذشته دیداری با شهردار تهران داشتم و درخواست باشگاه پرسپولیس را برای استفاده از ورزشگاه شهید کاظمی به ایشان ارئه دادم. خوشبختانه دکتر قالیباف با درخواست ما موافقت کرده و ایشان نیز دستور مستقیم داد تا این ورزشگاه در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد.

برچسب‌ها: ورزشگاه پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 2

684 پرسپولیس20011394/10/23

مستر علیرضا 123: خوبه. پس ورزشگاه ازادی واس کی شد

23 دی (15:08)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi