خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,040

مسی به رکورد رونالدینیو رسید

مسی به رکورد رونالدینیو رسید
ستاره آرژانتینی بارسلونا با گلی که از روی ضربه آزاد در دیدار برابر اسپانیول به ثمر رساند تعداد گل‌های خود را در تاریخ حضورش با پیراهن بارسلونا از روی ضربه آزاد به عدد 19 رساند و به رکورد رونالدینیو رسید. او همچنین به تنها بازیکنی در فصل جاری تبدیل شد که در 6 جام گلزنی کرده است.

به گزارش بولتن نیوز؛و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی EFE، لیونل مسی به درخشش خود با پیراهن آبی اناری‌ها ادامه می‌دهد. او در دیدار برابر اسپانیول ستاره میدان بود و توانست دو گل به ثمر رساند تا در نهایت بارسلونا با نتیجه چهار بر یک بازی را به سود خود به پایان رساند.

گل دومی که مسی به ثمر رساند با یک ضربه آزاد بود. او با این گلی که وارد دروازه حریف کرد تعداد گل‌های خود را از روی ضربه آزاد به عدد 19 رساند تا با رکورد رونالدینیو ستاره برزیلی سابق بارسلونا برابری کند.

این بازیکن آرژانتینی در فصل جاری 24 ضربه آزاد زده و توانسته چهار ضربه آن را به گل تبدیل کند. این درحالی است که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در فصل جاری 25 ضربه آزاد زده اما حتی یک گل هم به ثمر نرسانده است.

مسی با گلزنی در دیدار برابر اسپانیول یک رکورد دیگر را هم به نام خود به ثبت رساند و آن اینکه به تنها بازیکنی تبدیل شده است که در فصل جاری توانسته در هر شش جام ممکن گلزنی کند. او پیش از این در سوپر جام اسپانیا، سوپر جام اروپا، رقابت‌های لیگا، لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاهی گلزنی کرده بود و با گلزنی در جام حذفی هم به تنهاترین بازیکنی تبدیل شد که در شش جام گلزنی کرده است.

برچسب‌ها: مسی رکورد رونالدینهو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

31 1

666 حاجی فتح...1394/10/17

طاها مادرید: عالیه! مسی نظیر نداره. چش رعالی ها درآد!

18 دی (16:03)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi