خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,721

دعوت رحمتی برای آشتی استقلالی ها با برنامه 90

دعوت رحمتی برای آشتی استقلالی ها با برنامه 90
دروازه بان استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از هواداران استقلالی که برنامه 90 را تحریم کرده اند خواست تا در تصمیم شان تجدیدنظر کنند.

به گزارش کاپ، سید مهدی رحمتی که شب گذشته مهمان برنامه 90 بود پس از خروج از استودیوی برنامه 90 با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش متن کوتاهی را منتشر کرد که در ادامه می خوانید:

این شب هم گذشت و فقط خوبی ها می ماند و بس. از همه طرفداران فهیم استقلالی دوباره می خواهم که فقط نیمه خالی لیوان را نبینند. برنامه 90 دادگاه فوتبال ایران نیست که بخواهیم حق و حقوق خود را از آن طلب کنیم. بپذیریم که عادل فردوسی پور مثل همه ما نقاط قوت و ضعف دارد. اما بعد از این همه سال فرق بین آدم های ریاکار و صادق را تشخیص می دهم و بدون تردید عادل با همه خصوصیاتش در مسیر صداقت، عدالت و سلامت حرکت می کند. خواهشمندم به جای نوشتن دلخوری ها و حرف های ناپسند، از امید بگوییم، از عشق و صلح و دوستی بیشتر، اینکه همه شما بیشتر با ورزشگاه ها آشتی کنید و با کمک هواداران محترم تیم پرسپولیس فوتبال را به سمت زیبایی ها پیش ببریم. ممنون از لطف و حمایت همیشگی تان. دوست تان دارم، خیلی زیاد.

برچسب‌ها: سید مهدی رحمتی عادل فردوسی پور طرفداران استقلال تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 1

191 بطالت1394/10/15

16 دی (20:49)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi