خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,183

شرط اومانیا برای جدایی از پرسپولیس

شرط اومانیا برای جدایی از پرسپولیس
اومانیا به هیچ وجه قراردادش را فسخ نمی کند.

به گزارش سرویس ورزشی"بایرن شازند" مایکل اومانیا مدافع کاستاریکایی پرسپولیس دومین فصل حضورش را در جمع سرخ ها سپری می کند. مدافعی که علی رغم نام بزرگ و رزومه قابل توجهش در پرسپولیس کمتر درخشیده و نتوانسته به انتظارات پاسخ دهد. تا جایی که در این فصل و در تیم برانکو ایوانکوویچ بدل به یک نیمکت نشین صرف شد و برانکو به او هیچ اعتقادی ندارد.

از همین رو مسئولان پرسپولیس قصد دارند تا با این مدافع خارجی خداحافظی کنند. به ویژه بعد از بحرانی که در قفس توری سرخ ها بوجود آمده، پرسپولیس شاید ناچار به خرید یک گلر خارجی شود و از بین لوکا ماریچ مدافع کروات، جری بنگستون مهاجم هندوراسی و اومانیایی کاستاریکایی باید با یک نفر خداحافظی کرده تا جا برای خرید یک خارجی دیگر باز شود.

گزینه مدنظر مسئولان باشگاه اومانیا است. از سوی دیگر اومانیا قرارداد گرانقیمتی نیز با پرسپولیس منعقد کرده و با قرارداد 400 هزار دلاری گرانترین بازیکن پرسپولیس در این فصل است و جدایی او می تواند بار مالی سرخ ها را نیز کم کند. اما مشکل اینجاست که اومانیا به مسئولان باشگاه اعلام کرده تنها زمانی حاضر به فسخ قرارداد خواهد بود که باشگاه همه مبلغ قراردادش را به او پرداخت کند در غیر اینصورت قراردادش را فسخ نخواهد کرد.

برچسب‌ها: مایکل اومانیا پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

412 Real Madrid2018 (ح)1394/10/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi