خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار لیورپول
اتحاد لیورپول
13
3,387

چکش ها لک لک ها را در بولین گراوند کوبیدند

چکش ها لک لک ها را در بولین گراوند کوبیدند
دیدار تیم های وستهام و لیورپول لحظاتی پیش با نتیجه 2-0 به سود وستهام خاتمه یافت تا شاگردان یورگن کلوپ نتوانند به سومین پیروزی متوالی خود دست یابند.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از دو برد متوالی شیرین برابر لسترسیتی و ساندرلند، به زمین وستهام آمده بود تا هم انتقام شکست سنگین دور رفت را از این تیم گرفته و هم بتواند خود را به تیم های صدرنشین نزدیک تر کند. وستهام نیز سرمست از برد برابر ساوتهمپتون، برای کسب برد و پیشی گرفتن از لیورپول مقابل حریف سرشناس خود قرار گرفت. جدالی بین تیم های هفتم و هشتم لیگ برتر.

نیمه اول این دیدار را می توان به نام وستهام نوشت چون به خصوص تا دقیقه 40، این تیم میزبان بود که هم به گل رسید و هم موقعیت های گلزنی بیشتری نسبت به لیورپول خلق کرد. وستهام در همان دقیقه 10 بازی روی حرکت خوب ادر والنسیا به گل رسید. سانتر زیبای این بازیکن از راست را آنتونیو با جایگیری خوبش و با یک ضربه سر دقیق به گل تبدیل کرد تا وستهام خیلی زود از میهمان سفیدپوشش پیش بیفتد.

چند دقیقه بعد، لانزینی با یک ضربه غافلگیر کننده می توانست فاصله را دو برابر کند اما شوت این مهاجم جوان آرژانتینی به تیرک عمودی برخورد کرد و در ریباند هم کارول نتوانست از این توپ استفاده کند.

لیورپول هم روی ضربه آیب خودی نشان داد اما شوت این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت. وستهام در ادامه نیمه اول چندین موقعیت خوب دیگر نیز به دست اورد اما نتوانست از آنها استفاده کند. لیورپولی ها هم دقیقه 47 روی شوت امره جان موقعیت خوبی برای رسیدن به گل تساوی داشتند اما ضربه این بازیکن
آلمانی به تیرک دروازه برخورد کرد تا نیمه اول با همان تک گل آنتونیو به سود وستهام به اتمام برسد.

نیمه دوم با فشار لیورپول برای زدن گل تساوی آغاز شد اما بر خلاف جریان بازی، این وستهام بود که به گل دوم خود نیز دست یافت. دقیقه 55 بازهم سانتر از راست این بار توسط کرسول و ضربه سر دقیق اندی کارول، وستهام را به گل رساند تا حساب کار 2-0 شود.

کلوپ پس از دریافت این دو گل، اسمیت و لالانا را بحای موره نو و فیرمینو وارد بازی کرد اما حملات لیورپول به گل ختم نمی شد. در یک صحنه بارهم کارول می توانست گلزنی کند اما ضربه سر او این بار دقت لازم را نداشت و به بیرون رفت تا لیورپول همچنان امیدوار بماند.

قرمزهای آنفیلد نیز در ادامه دو بار توسط امره جان و لوکاس لیوا فرصت های مسلم گلزنی را با درخشش دروازه بان و مدافعان وستهام از دست دادند؛ به خصوص ضربه لیوا که نوبل آن را از روی خط دروازه بیرون کشید.

در نهایت تلاش های لیورپول نتیجه ای نداشت و وستهام موفق شد با نتیجه 2-0 پیروز شده و با 32 امتیاز بالاتر از لیورپول در جدول قرار بگیرد.

بازی بعدی لیورپول در مقابل آرسنال : 1394/10/23

برچسب‌ها: لیورپول وستهام هفته بیستم شکست لیورپول در خارج از خانه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

357 پدیده شبدیز1394/10/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi