خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,321

آزمون مهمان 90 می گوید: طارمی باید همین امسال برود اروپا !

آزمون مهمان 90 می گوید: طارمی باید همین امسال برود اروپا !
وبسایت رسمی برنامه نود - سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه روستوف مهمان شب گذشته برنامه نود بود و به سوالات مختلف پاسخ داد.
به گزارش وبسایت نود، مشروح این گفتگو با عادل فردوسی پور را در ادامه می توانید مطالعه کنید:
* موهایت را کوتاه کردی، هنوز با نام علی بابا صدایت می کنند؟!
بعد از حضور در برنامه شما بود که خیلی ها با این نام صدایم کردند اما الان دیگر موهایم را کوتاه کرده ام ولی هنوز بعضی ها هستند که می گویند.
* در پاسخ به نظرسنجی برنامه فکر می کنی بهترین هافبک هجومی بعد از انقلاب چه کسی بود؟
فکر می کنم آقای کریمی بود و پس از او مسعود شجاعی.
*با مسعود شجاعی هم بازی کردی، کمی بازی اش بگیر، نگیر نداشت؟ بعضی از تماشاگران هم به او کم لطفی کردند
بگیر نگیر که نه، تو تمرینات خیلی خوب است و کارش را خیلی حرفه ای انجام می دهد، به زمین هم که می آید خیلی به تیم و جوانان کمک می کند و من خیلی با او راحت هستم. خیلی زحمت کشیده اما خب بله بعضی از تماشاگران نسبت به او کم لطفی کردند.
*تیم شما در رده دوم جدول است، عجیب نتیجه نگرفته اید؟
- شاید عجیب باشد اما ما تیم یکدستی داریم. با این که در تیم کمی به خاطر پول نداشتن مشکل داریم می جنگیم ولی خدا را شکر تیممان دوم جدول است. تیم ما روستوف مشکل مالی پیدا کرده در حالی که در تیم قبل روبین کازان از این مشکلات نداشتیم.
*با وجود اینکه برای تیمت موثر بودی نباید بیشتر بازی کنی؟
سال قبل خوب بودم و بیشتر بازی کردم اما امسال از نظر بدنی کمی بدشانسی آوردم. مصدومیت داشتم و چند بازی با آمپول بازی می کردم و ریسک می کردم که در نهایت عضله ام پاره شد.
*الان رده دوم جدول هستید، می توانید سهمیه لیگ قهرمانان بگیرید؟
لیگ قهرمانان فکر نکنم اما شاید به لیگ اروپا برویم. روسیه دو سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان دارد و سه سهمیه لیگ اروپا.
*از پیشنهاهایت بگو، چه شد به آرسنال و لیورپول نرفتی؟!
لیوپول به خاطر این که شما(عادل فردوسی پور) طرفدارش هستید نمی روم! خارج از شوخی قبل از جام جهانی یک سری پیشنهاد بود ولی بعد از جام ملت های آسیا که گفتند من آرسنال پیشنهاد دارم ولی من هیچ پیشنهادی نداشتم و مصاحبه ای هم درباره آن نکردم. آرسنال قبل از جام جهانی پیشنهاد جدی داده بود ولی شرایط جوری بود من باید به جام جهانی می رفتم و بازی می کردم تا انتقال انجام شود که نشد.
*بینی ات را عمل کرده ای، عمل زیبایی بود دیگر؟
نه به خدا عمل زیبایی نکردم و پولیپش را عمل کردم. در رسم ترکمن ها نیست هیچ پسری بینی اش را عمل زیبایی کند. من در میان بعضی از بازی های بیرون می آمدم به خاطر مشکل تنفسی. این مشکل مادرزادی را داشتم ولی فقط خانواده ام و پزشکان روستوف و روبین کازان آن را می دانستند و هیچ کس خبر نداشت. بعد از یک بازی به خاطر اینکه از دهان نفس می کشیدم و رگ دست و پایم می گرفت دچار مشکل شدم و به همین خاطر تصمیم به عمل گرفتم.
*بعد از رفتن بردیف رابطه خوبی با مربی جدید روبین کازان نداشتی؟
مربی خوبی بود آقای بلدینوف و برای من زحمت کشیده و همه جوره اوایل از من حمایت کرد. بعد که با ایشان صحبت کردم و توافق کردیم چون شرایط روحی خوبی ندارم بهتر است به طور قرضی این تیم را ترک کنم و ایشان قبول کرد اما بعد از این که من رفتم بین بازیکنان جلسه گذاشت و گفت سردار تیم را تنها گذاشت و این دو رو بودنش باعث شد رابطه ام با او خراب شود.
*تنها به روسیه رفتن و زندگی کردن برایت سخت بود؟
نه خانواده من همراهم بودند و جا دارد از پدر و مادرم تشکر کنم. من تک پسر هستم و به خاطر یک پسرشان باید هم بیایند. ما خانواده ورزشی داریم و مادر و خواهرم هم والیبالیست بودند. پدرم یکی از بهترین مربی بدنسازانی بود که با من کار کرد. من هرچه دارم از خانواده ام دارم و هیچ کس برای رفتن من به روسیه کمک نکرد و هیچ کس خبر نداشت و یک باره اتفاق افتاد. پدرم همچنان از من ناراضی است و دوست دارد به لیگ های بالاتر بروم.
*بعضی از بازکنان تیم ملی در اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی می گفتند این سردار آزمون چقدر ضعیف است و اصلا جنگنده نیست و سوسول بازی می کند. در اردوی بعد از جام جهانی همین بازیکن گفت خیلی پیشرفت کردی و خوب شدی.
احتمالا منظور شما پژمان منتظری است چون همین حرف ها را جلوی خودم هم زده! او اولین نفری بود که از من انتقاد می کرد. قبل از جام جهانی خدایی اش حقم نبود همراه با تیم بروم و کی روش حق داشت من را انتخاب نکرد. بعد هم خودم و خانوده ام متوجه شدیم از نظر بدنی مشکل دارم و خیلی روی بدنسازی کار کردم پیشرفت کردم و بهتر شدم. نه اینکه سوسول باشم تجربه نداشتم باید چطور بجنگم.
*در این مدت آمار گل های ملی خوبی هم داشتی.
گل هایی که زدم تلاش همه بچه ها بوده و کار تیمی بود. مهم برای من برد تیم بود و فقط جلوی عمان و ژاپن مساوی کردیم.
*قبلا والیبال هم بازی کردی؟
من یک متر و ۸۵ سانتی هستم و تا ۱۳ - ۱۴ سالگی والیبال بازی می کردم. اگر والیبالیست می شدم جای فرهاد قائمی بازی می کردم و و قدرتی زن تیم می شدم اما سرویس هایم به خوبی فرهاد نیست. به غیر از والیبال به سوارکاری هم علاقه دارم و شش اسب دارم و قیمت یکی از آنها که هدیه گرفتم بالای ۷۰ - ۸۰ میلیون است.
*در تیم ملی بیشتر با کدام بازیکن رفیق هستی؟
اول مهدی طارمی و بعد عزت الله پورقاز. مهدی علاوه بر زوج خوب پسر خوبی است. صد بار به او گفتم باید به اروپا برود و حقش این است. البته هواداران پرسپولیس من را نزنند! در تیم ملی و پرسپولیس خوب کار می کند و حقش است پیشرفت کند و اگر وارد حاشیه نشود صد در صد پیشنهادهای خوبی هم خواهد داشت و امسال حتما باید برود تا افتخارآفرینی کند.
*ضربات سر و پرش های خوبی هم داری.
من موقع سانتر عقب می ایستم و سه گام برمی دارم به خاطر همین خوب می پرم.
*تغییر نسلی که کی روش داده به آینده تیم ملی خیلی کم می کند، این طور نیست؟
واقعا ما الان بازیکنان خیلی خوبی داریم، مثل مهدی ترابی، میلاد محمدی، علیرضا

برچسب‌ها: تیم ملی ایران سردار آزمون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

340 منتخب گلیا1394/10/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi