خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,175

ارزان ترین ملی پوش، همین نیم فصل در پرسپولیس؟!

ارزان ترین ملی پوش، همین نیم فصل در پرسپولیس؟!
گر هافبک چپ ملی پوش نفت در نیم‌فصل به تیمی دیگر منتقل نشود و این باشگاه حق انتقالی دریافت نکند، هیچ سودی از قبل وی نخواهند برد.
به گزارش سرویس ورزشی" بایرن شازند"، با آغاز فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل، باشگاه‌ها برای تقویت دست به کار شده و سعی در جذب بازیکنانی دارند که نقاط ضعف‌شان را پوشش بدهند.

یکی از بازیکنانی که تیم‌های مطرح برای جذبش اقدام کرده‌اند وحید امیری است؛ هافبک چپ نفت تهران که یکی دو سالی است پیراهن تیم ملی را پوشیده و به بازیکن اصلی کی‌روش در جناح چپ بدل شده است.

امیری در نفت مسجدسلیمان شکوفا شد. فصل 92-91 و لیگ یک جایی بود که همه مربیان از تولد یک چپ‌پای تکنیکی خبر دادند؛ بازیکنی که یک‌تنه می‌تواند خط دفاع حریفان را آزار بدهد و برای‌شان مشکل ایجاد کند. امیری آن سال همراه با نفت مسجدسلیمان بازی‌های فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت و به عنوان پدیده لیگ یک راهی لیگ برتر شد.

امیری همراه با حمید بوحمدان به تهران آمد تا پیراهن نفت را بر تن کند. فصل 92 و 93 آغاز فعالیت این چپ‌پای تکنیکی در سطح اول فوتبال ایران بود. امیری قراردادی 3 ساله با نفت امضا کرد تا لیگ‌های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم را هم با پیراهن این تیم سپری کند.

نکته جالب درباره امیری، قراردادی بود که با نفت امضا کرد. او در قرارداد سه ساله خود، رقم سال اولش را 150 میلیون قید کرد اما برای دو سال بعد از بند توافقی استفاده نکرد تا به ازای هر سال، 20 درصد به مبلغ قراردادش اضافه شود. یعنی امیری برای سال دوم 180 میلیون دریافت کرد و این فصل نیز 214 میلیون به او تعلق گرفت.

امیری به همین دلیل ارزان‌ترین ملی‌پوش فوتبال ایران معرفی شد، آن هم با رقمی کمتر از بازیکنان درجه سومی فوتبال ایران و حتی مهره‌های معمولی لیگ یک!

امیری که در جام ملت‌های آسیا یک بازیکن تاثیرگذار برای تیم ملی بود و اکنون نیز یک مهره قابل اعتماد برای کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود، فقط یک نیم‌فصل دیگر با نفت تهران قرارداد دارد. یعنی از قرارداد سه ساله او با نفت فقط یک نیم‌فصل باقی مانده و او پس از پایان این مدت می‌تواند به عنوان یک بازیکن آزاد به تیم دلخواهش منتقل شود.

همین باعث شده تا مدیران نفت دنبال راهکاری برای ترانسفر امیری باشند. اگر آنها تا پایان فصل اقدامی انجام ندهند از درآمدزایی، آن هم از انتقال یک بازیکن توانا و ملی‌پوش محروم می‌شوند و این نمی‌تواند نکته مثبتی در کارنامه باشگاه نفت تهران باشد.

مدیران نفت فصل قبل و در چنین روزهایی، مرتضی پورعلی گنجی را به تیانجین تدا ترانسفر کردند و از بابت انتقال او حدود 1.5 میلیارد درآمدزایی کردند. حالا همین شرایط برای امیری وجود دارد. او اگر در نیم‌فصل به تیمی دیگر منتقل نشود و نفت حق انتقالی دریافت نکند، هیچ سودی برای باشگاهش نخواهد داشت.

به همین دلیل مسئولان نفت - البته برخلاف درخواست علیرضا منصوریان که علاقه‌مند است امیری تا پایان فصل در ترکیب تیمش بماند - قصد ترانسفر امیری را دارند. انتقال به باشگاهی که بتواند پول رضایتنامه او را پرداخت کند و از این راه مشکلات مالی نفت را برطرف کند.

در دنیای فوتبال هم باشگاه‌های حرفه‌ای یک فصل یا یک نیم‌فصل مانده به پایان قرارداد ستاره‌های تیم‌شان، ابتدا پیشنهاد تمدید قرارداد را پیش روی آنها می‌گذارند و در صورت مخالفت، از راهکار ترانسفر استفاده می‌کنند تا درآمدی کسب کنند و پولی به جیب بزنند.

انتقال امیری به یک باشگاه دیگر، هم به سود او خواهد بود و هم نفت. باشگاه می‌تواند از حق انتقالی که به دست می‌آورد بدهی‌های معوقه خود به بازیکنان را پرداخت کند و امیری هم می‌تواند با قرارداد جدیدی که امضا می‌کند پول بیشتری به جیب بزند.

نکته دیگری که در مورد امیری وجود دارد این است که او به دلیل عدم پرداخت مطالباتش توسط باشگاه نفت، بر اساس قانون هم اکنون هم می تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند.

اگر دیدید ظرف روزهای آینده و پس از پایان بازی صبا - نفت مشتری‌های ایرانی و خارجی برای جذب امیری به صف شدند چندان تعجب نکنید. این انتقال هم به سود بازیکن است، هم باشگاه و البته نفت هم از چنین اتفاقی خوشحال خواهد شد.

با ذکر این نکته که پرسپولیس یکی از مشتریان اصلی این بازیکن است، توسط امیری در جمع سرخپوشان پس از بازی روز جمعه این تیم، خیلی دور از ذهن نیست.

برچسب‌ها: پیام صاقیان پرسپولیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

296 Real Madrid2018 (ح)1394/10/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi