خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,696

ونگر:اوزیل به بازیکن بهتری تبدیل شده!

ونگر:اوزیل به بازیکن بهتری تبدیل شده!
آرسن ونگر اعتقاد دارد که دفاعیات همیشگی اش از مسعود اوزیل در اینکه به بازیکن بهتری تبدیل شده، تاثیر گذار بوده است.
طرفداری- با پیروزی 2-0 مقابل بورنموث در آخرین دیدار سال 2015، حالا آرسنال با یک بازی بیشتر نسبت به لستر سیتی در صدر جدول لیگ برتر حضور دارد.

به گزارش اسکای اسپورتس، ونگر در پایان بازی گفت:

تنها لازم است به آمار ها و پاس های اوزیل نگاه کنید. او برکمپ را به یاد من می آورد. دنیس گلزن تر بود و اوزیل بیشتر پاس گل می داد؛ اما حالا مسعود گل های بیشتری هم به ثمر می رساند پس می شود آن ها را مقایسه کرد. اخیرا بازی های بسیار خوبی از اوزیل دیده ام. مهم این است که او دارد ثابت می کند تنها یک بازیکن با استعداد نیست. اینکه از سوی دیگر کسی است که به سختی برای تیم تلاش می کند. او بازیکن کاملی است. بازیکنان زیادی را با این کیفیت ندیده بودم. اوزیل بازیکن ویژه ای است و باید به این دلیل به من تبریک بگویید چون همیشه با وجود شک و تردید مردم، از او دفاع کرده بودم. مهم این است که او به بهترین بازیکنی تبدیل می شود که می تواند باشد. در حال حاضر، اوزیل شگفت انگیز است.
وضعیت بازی:

از نظر ذهنی قوی بودیم. زمان زیادی تا این بازی نداشتیم و مهم بود که بتوانیم واکنش خوبی نشان دهیم. مهم سه امتیاز بود که پس از شروعی بد و عملکردی راضی کننده در ادامه آن را به دست آوردیم. خستگی را در پای بازیکنان دیدید اما در کل برنامه های مد نظر را عملی کردیم. بارها گفتم که تیم ما از نظر ذهنی توانایی واکنش نشان دادن خوبی دارد و این را بارها نشان داده ایم.

برچسب‌ها: ونگر اوزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

198 Switzerland1394/10/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi