خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,109

تاریخچه بازی رئال و بایرن مونیخ

تاریخچه بازی رئال و بایرن مونیخ
خروش برنابئو، لگد خوانیتو، شکلک های تالر به هواداران رئال ،"پنج تا به آن دلقک ها می زنیم " از پیزارو،علامت نامناسب دست فن بومل و... همه وهمه جنجالهای بازی سنتی رئال وبایرن هستند

سایت گل- رئال مادرید و بایرن مونیخ برای پنجمین بار در نیمه نهایی اروپا ، یک بازی سنتی که در طول تاریخ مملو از جنجال ها و کج خلقی ها بوده را برگزار می کنند . دو تیم هجده بازی رسمی در مسابقات اروپایی با هم داشته اند . رئال مادرید از میان بازیهای حذفی، در چهار بازی رو در رو ، رئال صعود کرده و تیم آلمانی در چهار تای دیگر . ژرمن ها ده بازی را بردند ، رئالی ها شش تا و دو بازی هم مساوی شده است . رقابتشان حتی به بازیهای دوستانه هم کشیده شده است .
طبق گزارش منتشره در مرجع رسمی رئال مادرید در ایران، اولین باری که این دوتیم برابر یکدیگر قرار گرفتند در نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا در فصل 76-75 بود . بایرن پس از تساوی 1-1 در برنابئو و برد 2-0 در استادیوم المپیک ،به دور بعد صعود کرد . در بازی رفت ، یک هوادار رئال به زمین پرید تا "طغیان برنابئو " در تاریخ ثبت شود . او به لینه مایر ، داور سوئیسی بازی حمله ور شد . در ابتدا رئال مادرید پنج سال از حضور در مسابقات اروپایی محروم شد ، محرومیتی که در نهایت به سه بازی محرومیت از میزبانی بازیهای خانگی تقلیل یافت . در بازی برگشت هم آمانسیو اخراج شد تا آخرین بازی خود در جام باشگاه های اروپا در پیراهن رئال را انجام دهد .

چهار سال بعد ، رئال مادریدی که نونوار شده بود تصمیم گرفت که تعطیلات را با بازی پر سر و صدای دوستانه با بایرن مونیخ آغاز کند که نتیجه آن بازی 9-1 به سود ژرمن ها شد . پس از بازی ، وویادین بوسکوف ، مربی وقت رئال گفت :" بهتر است یک بازی را با 9 گل ببازی تا نه تا را با یکی . "

تابستان بعدش ، بایرن به جام برنابئو دعوت شد . در نیمه نهایی برابر دینامو تبلسی ، پس پرس تصمیم گرفت که رومنیگه را به خاطر انجام حرکات ناپسند خطاب به هواداران اخراج کند . بایرن تصمیم به ترک زمین گرفت و بازی معلق شد .

لگد خوانیتو به ماتئوس
در نیمه نهایی چمپیونزلیگ 1987 باز هم دو تیم با یکدیگر تقابل داشتند . والنتین ، داور بازی یک پنالتی اشتباه به سود بایرن گرفت تا جو بازی داغ شود . پس از تکل خشن کندو روی پای ماتئوس ، خوانیتو پایش را روی سر بازیکن المانی گذاشت . این قضیه با یک جریمه سنگین همراه شد تا خوانیتو تصمیم به ترک رئال بگیرد . بازی 4-1 به سود بایرن تمام شد . بازی برگشت 1-0 به سود رئال به پایان رسید که جنجالی هم بود . شکلکی که آگن تالر ، دفاع وسط تیم آلمانی خطاب به جایگاه جنوب برنابئو در آورد ، سر و صدای شدیدی به پا کرد . این بازیکن سالها بعد با دهان کجی گفت :" فکر کرده بودم که در گاوبازی هستم . "

http://s2.picofile.com/file/7343823224/vida_Juanito_imagenes25.jpg

سال بعدش رئال مادرید توانست که در مرحله یک چهارم انتقام خوبی گرفت . در استادیوم المپیک در حالی که 3-0 عقب بود در فاصله شش دقیقه توانست بازی را 3-2 کند و بازی برگشت را 2-0 برد و صعود کرد .

در فصل 2000-1999 چهار بار دو تیم برابر هم قرار گرفتند . در مرحله گروهی ، تیم آلمانی به دو پیروزی رسید (2-4 و 4-1) اما در مرحله نیمه نهایی ، رئال مادرید برتر بود . رئال در برنابئو 2-0 برد و در مونیخ 2-1 باخت . آنلکا خوش درخشید و در هر کدام از استادیوم ها یک گل زد .
در نیمه نهایی سال بعدش ، بایرن توانست که انتقام بگیرد (0-1 در مادرید بردند و 2-1 در مونیخ) . نیلسن ، داور دانمارکی به شدت به رئال ضربه زد . گل اول بایرن روی صحنه ای به ثمر رسید که روی کاسیاس خطا شده بود و داور سوت نزد . همچنین خطای خطرناک ژرمیس روی روبرتو کارلوس یا یک پنالتی روی گوتی گرفته نشد .

کان :" تبلیغات ضبط می کنند ، شو اجرا می کنند اما فوتبال بازی نمی کنند "
در سال 2002 ، باز هم دو تیم در مرحله یک چهارم به هم خوردند که این بار رئال مادرید راه نهمین چمپیونزلشگ را پیش گرفت . تیم در بازی رفت 2-1 باخت اما بازی برگشت را با نتیجه 2-0 برد . اولیور کان حرفهای زشت و شنیعی علیه رئال مادرید به زبان آورد :" آنها تبلیغات ضبط می کنند ، شو اجرا می کنند اما فوتبال بازی نمی کنند . " به طرز گستاخانه ای گفت :" در بازی برگشت دو گل نمی خورم " اما خورد .
در سال 2004 ، دو تیم در مرحله یک هشتم به هم خوردند . پیش از بازی ، پیزارو ، بازیکن پرویی بایرن گفت :" به این دلقک ها پنج تا می زنیم " که سر و صدای زیادی به راه انداخت . اما آن بازی هم بدون جنجال نماند : یوفا ، روبرتو کارلوس را پس از بازبینی ویدئوی خشونتش نسبت به دمیکلیس ، بازیکن فعلی مالاگا ، دو بازی محروم کرد .
آخرین تقابل هم در چمپیونزلیگ 07-2006 بود . بایرن 3-2 در برنابئو باخت . فن بومل پس از زدن گلش ، شکلکی با دستهایش خطاب به برنابئو در آورد که رئالی ها را عصبانی کرد . در آلیانس آرنا ، بایرن 2-1 نتیجه را برگرداند . ماکای در ثانیه ده موفق به گلزنی شد .
اما در حقیقت نیازی به بازی کردن نبود تا در میان دو تیم جنجال پیش بیاید . نزدیک به یک سال قبل ، فرانس بک باوئر ، در مقاله ای حمله خصمانه ای نسبت به مورینیو داشت :" کت و شلوار پوشیدن به این معنی نیست که یک جنتلمن بشود . او گستاخ و بی ادب است . دچار یک تحقیر بزرگ با نتیجه 5-0 در نیوکمپ شد . "
دو هفته پیش ، اولی هوینس ، مدیر بایرن در مورد بدهی 752 میلیونی باشگاه های اسپانیا به اداره مالیات گفت :" باور نکردنی است . ما صدها میلیون می دهیم تا به مردم در بحران اقتصادی کمک کنیم اما این تیمها قرض هایشان را نمی دهند . "

در نهایت اینکه .... نیمه نهایی داغی خواهد بود .

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 0

2,450 ساکسون ها1393/01/30

هیچ خبر مرتبطی یافت نشد!

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi