خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,028

کوکو: بازیکنان اتلتیکو ماشینی جنگنده هستند

کوکو: بازیکنان اتلتیکو ماشینی جنگنده هستند
فیلیپ کوکو در خصوص تقابل تیمش با روخی‌بلانکو در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: بازیکنان اتلتیکو در هر بازی نشان داده‌اند که ماشینی جنگنده هستند. آنها به راحتی گل نمی‌خورند و تیم قدرتمندی هستند. با این حال ما در تقابل با تیم‌هایی همچون اتلتیکو خودمان را باور داریم. ما همیشه شانس‌هایی نصیب‌مان می‌شود و سعی می‌کنیم از فرصت‌های خود به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.
سرمربی هلندی پی‌اس‌وی آیندهوون تأکید کرد: شما می‌توانید فلسفه کاری دیه‌گو سیمئونه را در بازی اتلتیکومادرید ببینید. آنها در جریان بازی نباید همواره صاحب توپ باشند. اتلتیکو شانس اول صعود به دور بعد در تقابل دو تیم است، از این رو ما باید در هر دو بازی رفت و برگشت بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. اگر این‌طور عمل کنیم، آن وقت شانس شکست دادن روخی‌بلانکو را خواهیم داشت.
در تاریخ 5 اسفند 94 پی‌اس‌وی‌ آیندهوون در بازی رفت در ورزشگاه فیلیپس پذیرای اتلتیکومادرید است و بازی برگشت دو تیم در تاریخ 25 اسفند 94 در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مارید برگزار خواهد شد. تیم برتر در مجموع دو بازی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌شود.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید اتلتیکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

17 0

467 آکادمی گلستان1394/09/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi