خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار وستهام
اتحاد وستهام
46
511

بازی وستهام برابر منچستر یونایتد

بازی وستهام برابر منچستر یونایتد
منچستریونایتد

به معنای واقعی یونایتد بدون دفاع است. نبود جونز، ایوانز، اسمالینگ و بلکت شرایط یونایتد را در فاز دفاعی بحرانی کرده است و این امر در بازی هفته گذشته مقابل لسترسیتی، هنگامی که لستر 5 گل وارد دروازه شیاطین کرد، کاملا مشهود بود. منچستریونایتد اصلا دوست ندارد بیش از این از رقبا عقب بماند و اگر می خواهد سال آینده جواز حضور در لیگ قهرمانان را کسب کند، باید مقابل رقبا به این آسانی امتیاز ندهد پس بنابراین روز شنبه یونایتد با تمام قوا به مصاف وستهام خواهد رفت.

همانطور که ذکر شد، جدی ترین نگرانی فن خال در فاز تدافعی است ولی یونایتد در میانه زمین نیز هنوز مشکلاتی دارد که باید دید فن خال چه تدابیری برای این بازی در نظر خواهد گرفت. بجز بازیکنانی که در بالا ذکر شد، شیاطین سرخ، مایکل کریک، مروان فلینی، اشلی یانگ، جیمز ویلسون و جسی لینگارد را نیز در ترکیب نخواهند داشت تا در مجموع با 9 مصدوم به مصاف حریف برود.
وستهام

شاگردان بیگ سم با روحیه و اعتماد به نفس زیادی به مصاف یونایتد می روند چرا که بازی هفته گذشته خود مقابل لیورپول را با نتیجه 3-1 پیروز شده اند و نمایشی خوب نیز از خود ارائه دادند. با این وجود آن ها خوب می دانند که یونایتد در اولدترافورد به دنبال کسب سه امتیاز است پس می توانند با ضد حمله حریف خود را غافلگیر کنند. ضمن اینکه باید در نظر گرفت که وستهام چندین بازیکن شوت زن در ترکیب خود دارد.

وضعیت مصدومان وستهام دست کمی از یونایتد ندارد و آن ها با 5 مصدوم به منچستر سفر کرده اند که از بین آن ها نبود کایوته و کیوین نولان بیش از همه به چشم می آید و می تواند آلردایس را نگران کند

نکات بازی

- منچستریونایتد در 7 بازی اخیر خانگی خود مقابل وستهام، در هر دو نیمه پیروز از زمین خارج شده است.

- بازیکنان منچستریونایتد در سه بازی اخیر خود مقابل وستهام، در هر بازی حداقل 2 گل به ثمر رسانده‌اند.

- در 6 بازی اخیر دو تیم، وستهام موفق به پیروزی نشده است.

برچسب‌ها: منچستریونایتد وستهام

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

233 بارسا811394/09/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi