خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,279

هشدار ماتئوس به مولر در مورد پیوستن به منچستر یونایتد

هشدار ماتئوس به مولر در مورد پیوستن به منچستر یونایتد
شایعات بسیاری مبنی بر پیشنهادات وسوسه انگیز منچستر یونایتد برای جذب توماس مولر در رسانه های مختلف پخش شده اند. حتی برخی از رسانه های انگلستان از چلسی به عنوان دومین مدعی برای جذب توماس مولر با پیشنهادی نجومی یاد کرده اند.

به گزارش دیل میل لوتار ماتئوس، اسطوره تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ ضمن برحذر داشتن توماس مولر از پیوستن به لیگ جزیره، ماندن در بایرن مونیخ تا آخرین سالهای دوران حرفه ای را به این مهاجم آماده ملی پوش پیشنهاد کرده است. ماتئوس در خصوص آینده مولر به نشریه بیلد گفت:

او به پیوستن به منچستر یونایتد یا چلسی احتیاج ندارد. اگر قرار بر جدایی از بایرن مونیخ باشد، به نظر من تنها باشگاهی که مولر باید به آن فکر کند بارسلوناست. در آن صورت نیز این سوال مطرح خواهد بود، که آیا سبک بازی او با بارسلونا مطابقت دارد یا خیر.

او بازی حرفه ای خود را در بایرن مونیخ آغاز کرده است، و به نظر من باید در همین باشگاه به دوران حرفه ای خود پایان دهد. او به هیچ چالش جدیدی نیاز ندارد، چرا که او همواره در بالاترین سطح ممکن در بایرن مونیخ بازی می کند. او در هیچ باشگاهی غیر از بایرن مونیخ تا این اندازه خوشحال نخواهد بود.

قرارداد توماس مولر تا پایان فصل19-2018 اعتبار دارد، و اخیرا سران بایرن مونیخ صحبت از امضای قراردادی جدید با او خبر داده اند، تا با افزایش چشمگیر دستمزد این بازیکن او را برای مدتی طولانی در آلیانتس آرنا حفظ کنند.

برچسب‌ها: مولر ماتئوس آلیانتس آره‌نا بایرن مونیخ منچستریونایتد بارسلونا چلسی انگلیس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

39 0

616 چرزه خون (ح)1394/09/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi