خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,755

آث میلان 4 - 1 سمپدوریا // جشنواره گل روسونری در خانه

آث میلان 4 - 1 سمپدوریا  // جشنواره گل روسونری در خانه
" درخشش بوناونتورا و نیانگ، بهترین پیروزی فصل روسونری را رقم زد . "

" در ادامه هفته چهاردهم سری آ ایتالیا، میلان موفق شد طی یک بازی کاملا برتر با نتیجه 4-1 از سد مهمان خود سمپدوریا عبور نماید. "

طرفداری - روسونری که در فصل جاری عملکرد پر فراز و نشیبی داشته است، پس از دو بازی به روند پیروزی بازگشت و موفق شد شاگردان مونتلا را با چهار گل در هم بکوبد.

در نیمه اول بازی، میلان بسیار هماهنگ تر از بلوکرچیاتی عمل کرد و در دقیقه 16 به گل اول دست یافت. حرکت آلسیو چرچی و پاس او به ام بایه نیانگ با حرکت زیبای مهاجم فرانسوی میلان همراه بود. پاس او با وجود تصور اولیه اشتباه مبنی بر آفساید در دهانه دروازه به جاکومو بوناونتورا رسید تا وی در موقعیتی صحیح گلزنی کند. در دقیقه 38 داور خطای دی سیلوستری بر روی بوناونتورا را پنالتی تشخیص داد. سانتر آباته به درون محوطه جریمه با هوشیاری نیانگ به بوناونتورا رسید و با اشتباه و بی دقتی دی سیلوستری، داور ضمن دادن کارت زرد به وی، نقطه پنالتی را نشان داد که ام بایه نیانگ از روی نقطه پنالتی گل دوم را به ثمر رساند. در حالی که ویویانو مسیر حرکت توپ را درست تشخیص داد، اما پنالتی بدون دورخیز نیانگ به گل تبدیل شد.

در نیمه دوم بار دیگر این میلان بود که نبض کار را در اختیار گرفت و توسط ام بایه نیانگ به گل سوم خود دست یافت. نیانگ با استفاده از غفلت مدافعان سمپدوریا در بیرون محوطه جریمه صاحب توپ شد و بدون هیچ مزاحمی وارد محوطه جریمه شد و با یک شوت دروازه ویویانو را گشود.
در دقیقه 79 پاس آلسیو چرچی در داخل محوطه جریمه به لوییز آدریانو تازه وارد رسید و مهاجم برزیلی میلان با یک استوپ زیبا و یک شوت دیدنی برای چهارمین دروازه سمپدوریا را گشود.
در دقیقه 87 خطای آندره آ پولی بر روی ادر در محوطه جریمه توسط داور پنالتی تشخیص داده شد، تا مهاجم ملی پوش سمپدوریا از روی نقطه پنالتی و بر خلاف جهت حرکت جانلوییجی دوناروما دروازه بان جوان میلان، تک گل سمپدوریا را به ثمر رساند.

با این نتیجه میلان با 23 امتیاز موقتا به رتبه پنجم جدول صعود کرد و سمپدوریا با 16 امتیاز به رده دوازدهم جدول سقوط کرد.

برچسب‌ها: میلان آث میلان پیروزی میلان برد آث میلان میلان - سمپدوریا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

26 2

198 آ.ث میلان1394/09/08

ʆƠƘЄƦ: اسکل ها اگه همیشه هجومی بازی کنن میبرن|:

9 آذر (11:38)


8 آذر (01:37)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi