خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,721

ساموئل از لیگ برتر انگلیس به ایران آمد اما کرار از عراق

ساموئل از لیگ برتر انگلیس به ایران آمد اما کرار از عراق
به گزارش پایگاه 598، سیامک رحیم پور درباره دیدار امروز تیم های استقلال و نفت تهران در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: «استقلال از هر نظر نسبت به حریف امروزش در شرایط بهتری قرار دارد. تلاش تیمی و انگیزه این تیم برای صعود بیشتر به نظر می رسد. علاوه بر این خصوصیات فردی بازیکنان استقلال یکی دیگر از عوامل مهم در کسب موفقیت این تیم به نظر می آید. در نقطه مقابل تیم نفت شرایط ضعیف تری نسبت به استقلال دارد و فکر می کنم در نهایت استقلال از این مرحله به دور بعد راه یابد.»

وی در این باره که چرا استقلال در اکثر بازی هایش با چند تغییر نسبت به دیدار قبلی به میدان می رود توضیح داد: «برای اینکه یک تیم به ترکیب ثابت خود دست یابد نیاز دارد تا نفرات مختلف را در ترکیب 11 نفره اش امتحان کند. از طرفی تعطیلات لیگ برتر سبب شده تا بازیکنان کیفیت لازم را نداشته باشند. در زمان سرمربیگری بلاژویچ در تیم ملی دقیقا همین شرایط برای لیگ وجود داشت و تعطیلات مداوم و طولانی لیگ را از کیفیت انداخته بود و تیم ملی هم به جام جهانی نرفت.»

کارشناس فوتبال کشورمان اضافه کرد: «اما در دوران سرمربیگری برانکو در تیم ملی تعطیلات لیگ کمتر شد تا مسابقات با کیفیت مناسب تری برگزار شود. دیدیم که در آن زمان تیم ملی به جام جهانی هم راه یافت. بنابراین چرخه نامطلوب در برگزاری مسابقات باعث شده تا مربیان هم با این چالش مواجه شوند که 20 روز مسابقه ندارند و یک باره باید ظرف 10 روز سه مسابقه انجام دهند.»

رحیم پور ادامه داد: «فشار وارده در چنین شرایطی روی بازیکنان منجر به مصدومیت و یا خیلی مسائل دیگر می شود که کادر فنی را مجاب می کند تا جا به جایی هایی در ترکیب خود به وجود بیاورد. بی شک این مسائل به اضافه دیگر مواردی که کادر فنی از نزدیک در تمرینات مشاهده می کند سبب می شود تا به طور مثال تیمی مثل استقلال نتواند با یک ترکیب ثابت هفته به هفته وارد میدان شود.»

وی درباره دیدار بعدی استقلال در هفته سیزدهم مقابل سایپا گفت: «همواره در طول سال های گذشته مسابقات استقلال برابر سایپا تا اندازه ای سخت تر از دیگر دیدارهای این تیم با همشهریانش بوده است. با این حال کیفیت فوتبال استقلال این نوید را به هوادارانش می دهد که به احتمال قریب به یقین در این دیدار هم بتواند امتیازات لازم را کسب کند.»

مربی اسبق استقلال در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنی مانند کرار در طول این فصل برای باشگاه دردسر ایجاد کرده، تاکید کرد: «در مرحله اول برای جذب بازیکن خارجی باید هماهنگی لازم بین کادر فنی و مدیریت وجود داشته باشد. باشگاه وقتی تعهد می دهد که حق و حقوق تعیین شده برای بازیکن را پرداخت کند باید گفت که تا اندازه ای بازیکن حق دارد. ولی این حق تا آنجا نیست که تیم، هوادارانش و جامعه را برهم ریزد.»

رحیم پور تصریح کرد: «بازیکنی که اصول و پایه های اخلاقی و انضباطی تیم را بر هم می زند روی روحیه کل اعضای تیم اثر منفی می گذارد و به اعتقاد من باید عطای چنین بازیکنی را به لقایش بخشید. هرچند که دارای کیفیتی بالا باشد. با این حال من در فضای داخلی تیم استقلال نیستم ولی آنچه از بیرون می بینم و برداشت می کنم این است که باشگاه نیز در قبال قول هایی که به کرار داده شده متعهد نبوده است.»

وی در این باره که پس چرا جی لوید ساموئل که همین حالا هم از استقلال به دلیل طلب دو فصل پیشش به فیفا شکایت کرده در دوران حضور در استقلال بابت تعویق دریافت طلبش جار و جنجال به پا نکرد گفت: «هرگز نمی توان بازیکنی را با بازیکن دیگر مقایسه کرد. فرهنگ و شرایط فوتبالیست هایی که از خارج از ایران به کشور می آیند متغیر است. ساموئل از لیگ برتر انگلیس به ایران آمد اما کرار از عراق.»

مربی اسبق استقلال اضافه کرد: «قطعا بازیکنی مانند ساموئل با علم به قوانین حقوقی و انضباطی فوتبال می داند که از چه راه هایی می تواند بدون دردسر به حق و حقوقش برسد. شبیه به کاری که مانوئل ژوزه سرمربی اسبق پرسپولیس انجام داد و حالا هم به کل پولش خواهد رسید. به اعتقاد من کرار جاسم روش غلطی را برای زنده کردن حق و حقوقش در پیش گرفته که این هم به ضرر خودش است و هم به ضرر استقلال.»

برچسب‌ها: استقلال کرار ساموئل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 0

537 یوونتوس ایتآلیآ1394/09/04

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi