خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرسنال
اتحاد آرسنال
8
6,694

ونگر: اوزیل، خرید پرمنفعتی برای آرسنال بود

ونگر: اوزیل، خرید پرمنفعتی برای آرسنال بود
به گزارش "ورزش سه"، اوزیل تابستان 2013 بود که با رقم 40 میلیون پوند از رئال مادرید به آرسنال پیوست؛ با این حال این ستاره آلمانی در فصل جاری، بیش از همیشه برای توپچی ها درخشیده و با 11 پاس گل در 12 بازی، بهترین پاسور لیگ برتر انگلیس به حساب می آید.

آرسن ونگر در تمجید از اوزیل به "news conference" گفت:" به اعتقاد من، اوزیل یک خرید ارزان و پرمنفعت برای ما بود. برای او 40 میلیون پوند هزینه کردیم که می توانم بگویم او ارزشی بیش از این مقدار را نیز داشت. اوزیل یک بازیکن شاخص و سطح اول جهانی است.

زمانی برای خرید پاتریک ویرا، 2.3 میلیون پوند هزینه کردیم و او هم نشان داد چقدر پرمنفعت بوده و بیش از مقداری که برایش هزینه کرده ایم، ارزش داشته است.من عاشق اینگونه بازیکنان هستم. در ماه ژانویه نیز اگر بازیکنی باکیفیت در بازار پیدا کنیم، برای خریدش اقدام خواهیم کرد."

برچسب‌ها: ونگر اوزیل

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

128 آرسنال3331394/09/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi