خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,148

دغدغه جدید هیات مدیره پرسپولیس

دغدغه جدید هیات مدیره پرسپولیس
به گزارش بلاغ، محمدرضا زادمهر درباره اینکه آیا جلسات اخیر اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس بحثی برای انتخاب مدیرعامل مطرح شده یا نه گفت: علی اکبر طاهری به خوبی کارهای مدیریت را انجام می‌دهد و تا به حال هم بحث انتخاب مدیرعامل مطرح نشده است. باید بگویم با توجه به عملکرد طاهری بحث انتخاب مدیرعامل اصلا در ذهن ما نیست.

وی در پاسخ به این سوال که مگر در آذرماه دوران سرپرستی طاهری در پرسپولیس به پایان نمی‌رسد ادامه داد: باید بگویم الان مهمترین دغدغه ما بحث تشکیل تیم «ب» و کارهای ابتدایی آن را انجام داد‌ه‌ایم. می‌خواهیم مثل همه جای دنیا که باشگاه‌های معتبر تیم ب دارند این تیم را برای پرسپولیس راه‌اندازی کنیم و بازی‌های دوستانه زیادی هم برای این تیم در نظر بگیریم تا بازیکنان خوب این تیم را به تیم بزرگسالان بیاوریم تا با این کار بتوانیم بخشی از نیازمان برای جذب بازیکن از تیم‌های دیگر را رفع کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تا الان بحث بودجه و زمان بندی این طرح را تکذیب کردیم اما به مرحله انتخاب کادر فنی هنوز نرسیده‌ایم. درباره بودجه این تیم باید بگویم شاید بودجه کل این کار به اندازه پول یک بازیکن لیگ برتری هم نباشد.

زادمهر درباره اینکه گفته می‌شود تیم پرسپولیس برای انجام بازی دوستانه به آمریکا دعوت شده افزود: نه تنها از آمریکا بلکه از نقاط مختلف جهان پیشنهادهایی برای حضور پرسپولیس و انجام بازی دوستانه به دست باشگاه رسیده اما ما قصد داریم بهترین گزینه را انتخاب کنیم زمان آن هم در مقاطع مختلف است به طوریکه هم در تعطیلات نوروزی می‌توانیم برای برگزاری بازی‌های دوستانه اقدام کنیم و هم در زمان‌های دیگر.

زادمهر در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برخی اوقات جلسات هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با سه عضو هم برگزار می‌شد اما چرا دیروز با 4 عضو برگزار نشد اظهار داشت: حقیت این است که ما دیروز صحبت‌هایی را انجام دادیم اما ترجیح دادیم جلسه رسمی هیات مدیره زمانی برگزار شود که همه اعضا حاضر باشند و قرار شد در اولین فرصت که همه اعضا حاضر بودند این جلسه را برگزار کنیم.

برچسب‌ها: پرسپولیس پرسپولیس تهران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

244 پرسپولیس شهرستا1394/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi