خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,277

پیش بازی منچستریونایتد - زسکا مسکو

پیش بازی منچستریونایتد - زسکا مسکو
دو تیم منچستریونایتد و زسکا مسکو، امشب در ورزشگاه اولدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
منچستر یونایتد

شاگردان لوئیس فان‌خال دچار افت شدیدی در هفته‌های اخیر داشته اند و در 5 بازی اخیرشان، 1 پیروزی، 3 تساوی و 1 شکست کسب کرده اند و در رده ی چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفته اند. شیاطین سرخ در دیدارهای اخیر از جمله دیدار این هفته مقابل کریستال پالاس نمایش خوبی نداشتند و حتی فان خال هم تایید کرد که تیمش هیچ موقعیتی برای پیروزی نداشت.
در حال حاضر در چمپیونزلیگ، یونایتد با 4 امتیاز در رده سوم گروهش قرار گرفته و با پیروزی در این بازی حتی می‌تواند به صدر جدول گروه هم صعود کند؛ البته در صورتی که ولفسبورگ مقابل آیندهوون شکست بخورد. یونایتد برای این بازی، لوک شاو، جیمز ویلسون، مک نیر، والنسیا و دیپای را در اختیار نخواهد داشت.
زسکا

زسکا هم امتیاز با منچستریونایتد در رده ی دوم جدول گروهش قرار گرفته است. انها در 5 بازی اخیرشان، 3 پیروزی و 2 تساوی کسب کرده و در فرم نسبتا خوبی قرار دارند. زسکا تا به حال پیروزی مقابل یونایتد نداشته و این در حالی است که یونایتد یک بار در مسکو موفق به کسب پیروزی مقابل زسکا شده است. دو تیم پس از آن پیروزی یونایتد، در اولدترافورد به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه 3-3 به پایان رسید.

برچسب‌ها: منچستریونایتد زسکامسکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

236 استقلال...44441394/08/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi