خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,317

ویژه/ کریس رونالدو به عشق پسر کی روش خون نداد/ هر کارلوسی، کی روش نیست!

ویژه/ کریس رونالدو به عشق پسر کی روش خون نداد/ هر کارلوسی، کی روش نیست!
وبسایت رسمی برنامه نود - ذوق‌زدگی عجیب برخی رسانه‌های ایران درباره اخباری که حتی فقط نزدیک کارلوس کی‌روش باشد، همچنان ادامه دارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، در اینکه کارلوس کی روش در میان افکار عمومی و رسانه ها محبوب است، شکی وجود ندارد اما برخی اوقات این محبوبیت از آن ور بام می افتد و کار به فک و فامیل های دور و نزدیک کی روش می کشد و اخبار حاشیه‌ای‌ زرد ماحصل این توجه های افراطی است وحتی در روزهایی که خبر مذاکره کی روش با فدراسیون های نیجریه و مکزیک منتشر می شد، برخی با ابهام به این اخبار نگاه می کردند.

در چند وقت گذشته کار به جایی رسیده که از هر خبر کوچکی در ارتباط با کی روش (حتی خوردن قرمه سبزی) هم "تیتر یک" می‌سازند.

ذوق‌زدگی این رسانه‌ها، امروز (دوشنبه) وارد فاز تازه‌ای شد. یکی از روزنامه‌های پرتیراژ امروز تیتر یک خود را به نقل قولی از کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی رئال مادرید اختصاص داده. این روزنامه به نقل از بهترین بازیکن جهان نوشت: به خاطر پسر کی‌روش به کمپین اهدای خون پیوستم.

ماجرای کمپین اهدای خون که رونالدو به آن ملحق شده، جزوخبرهای مهم همه رسانه‌هاست. تقریبا همه رسانه‌های معتبر جهان خبر پیوستن مهاجم رئال مادرید به این کمپین را پوشش داده‌اند. نکته‌ای که در گزارش هیچ‌کدام از رسانه‌های جهان دیده نمی‌شود، اشاره رونالدو به نام پسر کی‌روش است!

رونالدو درباره این کمپین گفته: همه ما می‌توانیم با اهدای خون باعث ایجاد تفاوت شویم. هربار اهدای خون در موقعیت‌های اورژانسی می‌تواند به سه نفر و در طولانی مدت به آزمایش‌های پزشکی کمک کند.

مهاجم رئال درباره نحوه آشناییش با اهدای خون گفته است: سال‌ها پیش به بیمارستانی در لیسبون رفتم و محیط بی‌صدای آن‌جا را دیدم. از کسانی که آنجا بودند پرسیدم چطور می‌توانم به این افراد کمک کنم؛ در ابتدا با نحوه کار آشنا نبودم. آن‌ها برایم توضیح دادند. بعد از اولین اهدای خون احساس خوبی داشتم. چند سال پیش دوستی داشتم که با من فوتبال بازی می‌کرد. پسر او مشکل داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتیم همه تیم به او خون اهدا کنیم.

دیلی‌میل می‌نویسد: اشاره رونالدو به کارلوس مارتینز است. پسر این ملی‌پوش سابق پرتغال در سال ۲۰۱۱ به بیماری خونی مبتلا شد اما با کمک کمپین‌های مختلف فوتبالیست‌ها و دیگر افراد مشهور پرتغال نجات پیدا کرد.

داستان نقل شده در همه رسانه‌های جهان با داستانی که این روزنامه از زبان رونالدو نقل کرده، فقط یک تفاوت دارد: کارلوس کی‌روش. براساس گزارش وب‌سایت دیلی‌میل رونالدو بدون اینکه نامی از هم‌تیمی سابقش آورده باشد، به کارلوس مارتینز اشاره کرده اما این روزنامه ایرانی، نام کارلوس کی‌روش را با کارلوس مارتینز عوض کرده.

نکته عجیب اینکه در گوشه سمت چپ جلد این روزنامه بالای تصویر رونالدو درحال اهدای خون، نقل قولی از این بازیکن دیده می‌شود. حتی ترجمه این نقل قول (که البته در اینترنت اثری از آن نیست و هیچ رسانه بین‌المللی به آن اشاره نکرده) هم آن چیزی که در تیتر یک دیده می‌شود نیست. خود این روزنامه از قول رونالدو نوشته: اتفاقی که برای پسر کارلوس کی‌روش افتاده، یکی از دلایل بزرگ من برای راه انداختن این کمپین بود. این روزنامه اما با ذوق‌زدگی عجیبی تیتر زده: به خاطر پسر کی‌روش به کمپین اهدای خون پیوستم.

وب‌سایت منتسب به این روزنامه حتی پا را فراتر از این گذاشت و مطلب را به نقل از این روزنامه با تیتری عامه‌پسند روی خروجی فرستاد: راز گشایی از اینکه چرا کریس رونالدو خالکوبی نمی کند/پای پسر کارلوس کروش در میان است! رونالدو پیش از این اعلام کرده به خاطر عادت اهدای خون هیچ‌وقت روی بدنش خالکوبی نمی‌کند.

رابطه کارلوس کی‌روش و رونالدو معمولا خوب بوده. ستاره پرتغالی چندین بار از مربی سابقش در یونایتد تعریف کرده و به نظر نمی‌رسد کی‌روش برای روی جلد روزنامه‌ها رفتن نیازی به خلق داستان از زبان رونالدو داشته باشد.

برچسب‌ها: کریس رونالدو کارلوس کی روش اهدا خون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

43 3

1,033 Esteghlalfc1394/08/04

Enciel: سلام همینی که اینا گفتن :)

8 آبان (00:45)


. .لیورپول. .: منم همین طور

5 آبان (06:02)


.عاشقان حسین.: حوصله خوندن ندارم

4 آبان (22:07)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi