خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

نگاهی به دیدار پیش روی منچستریونایتد

نگاهی به دیدار پیش روی منچستریونایتد
دو تیم زسکا مسکو و منچستریونایتد، امشب در ش هر سه تیم این گروه از رقابت‌ها 3 امتیازی هستند و همین موضوع رقابت بین آنها را بسیار حساس کرده است.
زسکا با یک پیروزی و یک شکست، مثل سه تیم دیگر گروه، سه امتیازی است ولی به خاطر تفاضل گل کمتر، در رده ی چهارم قرار گرفته است. از سال 2006، زسکا موفق به کلین شیت کردن در چمپیونزلیگ نشده و همین موضوع، از لحاظ روحی روانی، پوئنی منفی برای بازیکنان این تیم محسوب می‌شود. آخرین باری که دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند، زسکا با تک گل والنسیا مغلوب منچستریونایتد شد.بیبراس ناتخو، تنها مصدوم زسکا است که احتمالا دیدار امروز را از دست خواهد داد. مصاف یکدیگر خواهند رفت.
منچستر یونایتد
شاگردان لوئیس فان خال ، مثل زسکا، یک پیروزی و یک شکست در 2 بازی خود کسب کرده اند و با 3 امتیاز، در رده ی دوم جدول گروهشان قرار دارند.بزرگترین چالش پیش روی فان خال و شاگردانش در این دیدار، آب و هوای سرد روسیه است که امکان اجرای بازی تند و سریع را از شیاطین سرخ گرفته و احتمال مصدومیت را نیز بالا می‌برد.بدون شک بهترین تیم‌ها نیز در روسیه به مشکل می‌خورند و همین موضوع، کار یونایتد را برای بازی امروز سخت خواده کرد. احتمالا فان‌خال، ترکیب منچستر مقابل اورتون که 3-0 پیروز شد را تغییر نخواهد داد و شاید مایکل کریک را به جای شواین اشتایگر به زمین فرستاده وبه هافبک آلمانی استراحت دهد.لوک شاو، مک‌نیر و اشلی یانگ مصدومین یونایتد هستند.

برچسب‌ها: منچستریونایتد زسکا مسکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

197 استقلال...44441394/07/29

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi