خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آرژانتین
اتحاد آرژانتین
4
32,561

تیمهای صعودی یورو 2016

تیمهای صعودی یورو 2016
۹ دیدار باقیمانده رقابتهای مقدماتی یورو ۲۰۱۶، تکلیف ۲۰ تیم صعود کننده به یورو مشخص شد ضمن اینکه هشت تیم راه یافته به پلی آف هم معرفی شدند. دیدارهای باقیمانده رقابتهای مقدماتی یورو ۲۰۱۶ سه شنبه شب با انجام ۹ دیدار پیگیری شد و ۲۰ تیم راه یافته به دور نهایی یورو که به میزبانی فرانسه برگزار می شود، مشخص شدند. تیم اول و دوم گروه های ۹ گانه به اضافه بهترین تیم سوم که ترکیه است و فرانسه میزبان، ۲۰ تیم این رقابتها را تشکیل می دهند. تکلیف چهار تیم باقیمانده پس از رقابتهای پلی آف مشخص می شود. بدین ترتیب که هشت تیم مجارستان، اوکراین، نروژ، دانمارک، سوئد، جمهوری ایرلند، بوسنی و هرزگوین و اسلوونی پس از قرعه کشی به مصاف هم می‌روند و تیم‌های برنده به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد. در بازی‌های سه‌شنبه شب این نتایج رقم خورد: گروه A * ترکیه یک - ایسلند صفر * لتونی صفر - قزاقستان یک * هلند ۲ - جمهوری چک ۳ گروه B * ولز ۲ - آندورا صفر * بلژیک ۳ - رژیم صهیونیستی یک * قبرس ۲ - بوسنی ۳ گروه H * بلغارستان ۲ - آذربایجان صفر * مالت صفر - کرواسی یک * ایتالیا ۲ - نروژ یک نگاهی به مهم‌ترین دیدارهای شب گذشته درخشش فلورنتزی برای بازگشت ۱۰ دقیقه‌ای در استادیوم قدیمی المپیک شهر رم دو تیم ملی ایتالیا و نروژ آخرین دیدار خود مرحله مقدماتی رقابت های یورو ۲۰۱۶ فرانسه را برگزار کردند و در نهایت شاگردان آنتونیو کونته در حالی که با گل دقیقه ۲۳ قرمزپوشان از حریف خود عقب افتاده بودند، در نهایت پس از سه تعویض این سرمربی جوان و آمدن بازیکنانی نظیر کاندروا، جووینکو و برتولاچی ورق را برگردانده و با درخشش آلساندرو فلورنتزی ستاره آماده این روزهای فوتبال ایتالیا در فاصله ده دقیقه دو گل را به ثمر رسانده و مسابقات را با صدرنشینی به اتمام رساندند. یورو ۲۰۱۶ بدون لاله‌های نارنجی! در آخرین دیدار مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ از گروه A، تیم ملی هلند در خانه مقابل جمهوری چک مغلوب شد و با توجه به تساوی ترکیه مقابل ایسلند موفق به کسب جواز حضور در مرحله پلی آف نشد و به عنوان تیم چهارم گروه از رسیدن به این رقابت ها باز ماند. معجزه برای ترک‌ها تیم ملی ترکیه در حالیکه با توجه به نتیجه دیدار هلند مقابل جمهوری چک، در هر صورت به عنوان تیم سوم جواز حضور در مرحله پلی آف را کسب می کرد، اما در یک بازی پر هیجان و پر استرس در حالیکه نیمه نخست بدون گل مساوی پایان یافته بود، و در دقیقه ‘۷۸ مسابقه نیز گوکان توره از این تیم اخراج شده بود تا کار به اوج سختی برسد، موفق شد با گل دقیقه ‘۸۹ فوق العاده زیبای سلچوک اینان از یک ضربه ایستگاهی راه دور پیروز میدان شده و با توجه به قوانین یوفا* به صورت مستقیم با ۱۸ امتیاز به عنوان بهترین تیم سوم گروه های مقدماتی راهی فرانسه شد.

برچسب‌ها: 20تیم صعود کردند فرانسه یورو 2016 یوفا ترکیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

58 2

1,267 پسرخدااااا1394/07/22

بارسا1362: راس میگه این مطلب چه ربطی به آر}انتین داشت!

23 مهر (01:14)


ناتینگهام فارس: عالی بود ولی چه ربطی به آرژانتین داشت ؟

22 مهر (09:43)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi