خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,175

درخشان علیه برانکو/ پرسپولیس کجا خوب بازی می‌کند؟

درخشان علیه برانکو/ پرسپولیس کجا خوب بازی می‌کند؟
حرف‌های برانکو ایوانکوویچ در خصوص کیفیت فنی پرسپولیس در فصل گذشته جالب بود، برانکو گفته پرسپولیس فصل قبل در مصاف با تیم‌هایی مثل سپاهان، ذوب‌آهن و فولاد از نیمه جلوتر نرفته اما الان تیم او موقعیت‌های گل زیادی می‌سازد و مردم و هواداران با دیدن این مسائل از او حمایت می‌کنند. این حرف‌ها بهانه‌ای شد تا ایران ورزشی سراغ حمید درخشان سرمربی فصل قبل پرسپولیس برود.

برانکو در مصاحبه اخیرش نکاتی را مطرح کرده. گفته تیم فصل قبل در برخی بازی‌ها مثل فولاد، سپاهان، ذوب‌آهن از نیمه زمین رد نمی‌شده اما الان پرسپولیس بزدل نیست و...

واقعیت این است که مردم به همه مسائل آگاهند و بازی‌های فصل گذشته را هم دیده‌اند. مردم یادشان می‌آید که ما چقدر فرصت خلق می‌کردیم و خوشبختانه فیلم بازی‌های‌مان موجود است. آماری که برتری پرسپولیس در تمام بازی‌ها را نشان می‌داد موجود است و سندیت دارد. اصلا چیزی نیست که من بخواهم بگویم و درباره‌اش حرف بزنم. همه یادشان هست ما چه موقعیت‌هایی داشتیم. ما همان تیمی بودیم که صدر جدول آسیا را در اختیار داشتیم و با اقتدار استقلال را شکست دادیم، آن هم با وجود مشکلات سال گذشته که امسال پرسپولیس این مشکلات را ندارد. پارسال ما ۵-۴ تا مدیرعامل عوض کردیم، مصدوم‌های زیادی داشتیم؛ اینها همه سندیت دارد. حداقل اینکه در جام باشگاه‌های آسیا اوت نشدیم و تیم‌مان صدر جدول بود. در تمام بازی‌ها براساس نظر کارشناسان نه تنها از نیمه زمین حریف رد می‌شدیم بلکه حریفان‌مان را در زمین خودشان حبس می‌کردیم. اگر هم گل می‌خوردیم به خاطر اشتباه فاحش بازیکنان بود. اینها همه سندیت دارد و موجود است. بهتر است مردم بازی‌های امسال و پارسال پرسپولیس را قضاوت کنند. امیدوارم در بازی‌های آتی این نوع نگاه‌ها عوض شود و عدالت در نوع نگاه‌ها حاکم شود. من امیدوارم بازی‌های بهتری از پرسپولیس ببینیم اما مشخص است که نمی‌توانیم مردم را گول بزنیم. آنها خیلی خوب مسائل را می‌فهمند و درک می‌کنند. با گفتن من چیزی عوض نمی‌شود و هواداران خودشان می‌توانند قضاوت کنند. الان می‌بینید که بازیکنان از یک موقعیت‌شان استفاده می‌کنند اما زمان من این اتفاق نمی‌افتاد. با این حال امیدوارم در همین فصل بازی‌های زیبایی از پرسپولیس ببینیم.

برانکو در حرف‌هایش به بازی ذوب‌آهن اشاره کرده اما ظاهرا این بازی به دوره سرمربیگری علی دایی می‌گردد. همان بازی هفته سوم یا چهارم فصل قبل که پرسپولیس برد اما به شدت تحت فشار بود.

ما دو بار با ذوب‌آهن بازی کردیم. یک بار در اصفهان که موقعیت‌های زیادی گل نکردیم و بعد در تهران و در جام حذفی هم تیم برتر بودیم، کلی بازیکن محروم و مصدوم داشتیم و ۱۰ نفره هم شدیم اما در بازی اصفهان برتری از آن ما بود.

اما شما مقابل سپاهان در اصفهان خیلی دفاع کردید و این حرف برانکو درباره آن بازی درست است.

یک مقدار بیشتر دفاع کردیم چون دو سه هفته بود من سرمربی شده بودم. آقایان که خودشان آمدند مقابل سپاهان تیم برتر بودند؟ خودشان که در تهران یک – ۲ به سپاهان باختند به دروازه حریف رسیدند؟ آنها که در تهران ۱۱ نفره دفاع می‌کردند. کی از دفاع حرف می‌زند؟

به بازی با فولاد هم اشاره کرده‌اند که ما یادمان نمی‌آید. باخت اهواز در زمان شما نبود.

من هم یادم نمی‌آید. شما ببینید مقابل فولاد من با ۹-۸ بازیکن محروم و مصدوم بازی کردم. خیلی بی‌انصافی است که درباره گذشته اینطوری حرف می‌زنند اما باز هم می‌گویم با همه ضعف‌هایی که داشتیم خوشحالم که تیم را صدر جدول آسیا تحویل دادم و رفتم و حذف نشدم.

یعنی شما معتقدید اگر بودید می‌توانستید با پرسپولیس از سد الهلال قدرتمند بگذرید؟

چرا نمی‌توانستم؟ مگر مقابل لخویا این کار را نکردم؟

اما قدرت الهلال و لخویا با هم قابل قیاس نیست. فکر کنم اخیرا الهلال ۴ گل به لخویا زد.

عیب ندارد. حتما لخویا بد بازی کرده و در خانه‌اش نتوانسته کاری کند. با یک بازی که نمی‌شود حرف زد. ما لخویا را بردیم، ازبک را بردیم اما کاش دوستان بیرون از خانه ۳ تا ۳ تا نمی‌خوردند. در دو بازی مقابل لخویا و الهلال ۶ گل خوردند آن وقت درباره تیم ما حرف می‌زنند.

به نظر شما الان پرسپولیس زیبا بازی می‌کند؟

نه، از نظر من که اینطوری نیست.

اما می‌گویند در هر بازی موقعیت‌های زیادی به وجود می‌آورند.

کدام موقعیت؟ پس چرا ما نمی‌بینیم؟ ما که نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم. اگر عکس این را بگوییم فوتبال را گول زده‌ایم. باید انصاف را در کارمان رعایت کنیم.

البته برخی مشکلات فصل قبل هنوز وجود دارد. مثلا برانکو خودش گفته ۶ ماه است پول نگرفته.

مگر برای ما این مشکلات نبوده؟ الان نگران پول هستند اما اگر این مشکلات برای آقایان کوه است برای ما جاده کفی بوده و ما تخت گاز جلو می‌رفتیم؟ آن همه مصدوم و محروم داشتیم، صدایمان درنمی‌آمد. حالا داور یک پنالتی علیه پرسپولیس می‌گیرد شلوغ می‌کنند. مگر سال گذشته همین داستان‌ها نبود. مازیار زارع موقع پنالتی سه متر آمد جلو اما چه اتفاقی افتاد؟

ما درباره تفاوت نگاه به مربی داخلی و خارجی بارها نوشته‌ایم. اینکه اگر هر مربی ایرانی جای برانکو بود با این نتایج تا الان اخراج شده بود.

تا الان تکه پاره‌اش کرده بودند. اعدامش می‌کردند.

فصل قبل علی دایی از ۷ بازی ۸ امتیاز گرفت و اخراج شد. الان برانکو از ۷ بازی ۷ امتیاز گرفته.

خدا پدرت را بیامرزد. تازه دایی که اسطوره فوتبال ما بوده، چنین برخوردی با او داشتند. نمی‌دانم چرا اینقدر اجنبی‌پرست هستیم و اینقدر از خارجی‌ها حمایت می‌کنیم. مدام می‌گویند پرسپولیس خوب بازی می‌کند. کجا خوب فوتبال بازی می‌کند؟ اگر هم گل می‌زنند با برخی اتفاقات و حرکات انفرادی و کارهای خلاقانه بازیکنان بوده است.

مهدی طارمی زمان شما خیلی گل نزد اما الان خوب شده و راه افتاده.

طبیعی است وقتی بازیکنی رو به جلو می‌رود تجربه‌اش بیشتر می‌شود، خسارت این بازیکن را ما دادیم و امسال استفاده‌اش را می‌برند.

پارسال در بازی ذوب‌آهن در اصفهان از گل نزدن‌های طارمی خی

برچسب‌ها: برانکو درخشان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

305 فن نیرو1394/07/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi