خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

تیم کامل مصدومان بارسا، رکورد پانزده مصدوم در80 روز

تیم کامل مصدومان بارسا، رکورد پانزده مصدوم در80 روز
فصل جدید رقابت های فوتبال در قاره اروپا برای آبی اناری های شهر بارسلون به بدترین نحو ممکن آغاز شده است.
به گزارش وب سایت موندو دپورتیوو، آندرس اینیستا کاپیتان باشگاه بارسلونا درحالی شب گذشته و در جریان دیدار برابر لورکوزن به علت مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست از زمین مسابقه خارج شد که وی در آماری عجیب، پانزدهمین بازیکن آبی اناری ها بود که از شروع فصل جدید رقابت ها دچار مصدومیتی جدی شده است.
بر اساس این گزارش در ترکیب آبی اناری ها ابتدا داگلاس در اردوی پیش فصل برای دو ماه مصدوم شد. پس از وی جوردی آلبا به علت ناراحتی همسترینگ در چند مسابقه از جمله دیدارهای سوپرکاپ غایب بود و درهمین مدت نیمار نیز به علت بیماری اوریون برای سه هفته از میادین فوتبال به دور ماند. با آغاز رسمی فصل جدید و دیدار برابر بیلبائو ابتدا آدریانو در تمرینات پیش از این بازی و پس از آن دنی آلوز و سرجیو بوسکتس در جریان این مسابقه دچار مصدومیت شده و از زمین بازی خارج شدند.
پس از این مصدومیت ها در بازه تعطیلات بازی های ملی کلودیو براوو دروازه بان بارسا نیز به علت مشکل ماهیچه ای و سرجیو روبرتو با مشکل مصدومیت رو به رو شده که براوو هنوزهم نتوانسته به ترکیب بارسا باز گردد و پس از بازگشت بازیکنان از اردوی ملی، توماس فرمالن که فصل را در شرایط ایده آلی آغاز کرده بود، با ناراحتی همسترینگ روبه رو و یکماه خانه نشین شد.
البته این ها پایان بد شانسی های بارسلونا نبود و پس از مصدومیت دوهفته ای ساندرو رامیرز، رافینیا در جریان دیدار برابر آ.اس رم و پس از یک دقیقه حضور در میدان دچار پارگی رباط صلیبی شد، سپس در بازی برابر لاس پالماس و در اوج این اتفاقات لئو مسی نیز به علت ناراحتی زانو به ناچار دو ماهی را دور از میدان خواهد بود و در آخرین قسمت از سریال مصدومیت های آبی اناری ها آندرس اینیستا نیز به علت مشکل همسترینگ در بازی برابر لورکوزن حداقل یک ماه در مسابقات آبی اناری ها غایب خواهد بود.
گفتنی است دراتفاقی جالب آبی اناری ها می توانند با مصدومان خود تا بدین جای فصل که هنوز به هفته دهم رقابت ها نرسیده یک تیم کامل و یازده نفره را تشکیل دهند که نحوه چینش آن را در تصویر زیر می بینید.

برچسب‌ها: بارسلونا مصدومان 80روز رکورد مصدوم ها

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

14 1

390 افسی اصفهان (ح)1394/07/09

ایران1010: ای خدا اگه این مصدومیت ها به وجود نمی اومد رئال در برابر بارسلونا تیم نبود

9 مهر (09:46)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi