خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

لمينا:از پيوستن به بزرگترين باشگاه ايتاليا خوشحالم

لمينا:از پيوستن به بزرگترين باشگاه ايتاليا خوشحالم
ماریو لمینا دلایلش را برای پیوستن به یوونتوس بیان می کند و ابراز امیدواری کرد که شبیه پل پوگبا پس از مصدومیت سامی خدیرا، مسئولین یوونتوس تصمیم گرفتند در روز پایانی نقل و انتقالات، ماریو لمینا هافبک المپیک مارسی را به صورت قرضی به خدمت گیرند.
این هافبک 22 ساله در مصاحبه با RMC Sport گفت:
من از بابت پیوستن به یوونتوس بسیار خوشحالم، چرا که آن ها بزرگترین باشگاه ایتالیا هستند و این شانس را خواهم داشت تا در زمینه بین المللی، کیفیتم را اثبات کنم. من اولین بار از طریق تلویزیون متوجه علاقه یوونتوس شدم. ایجنت من تمامی کارها را شخصا انجام داد و زمانی که در آستانه امضای قرارداد قرار گرفتیم، من را از این انتقال مطلع نمود. من نمی توانستم پیشنهاد یوونتوس را رد کنم. زمان حضور من در مارسی همیشه آسان نبود. باشگاه برای تراز حساب مالی، بازیکنان بزرگی را به فروش رساند و خروج مارچلو بیلسا ضربه سنگینی به بسیاری از بازیکنان از جمله من وارد نمود. من هرگز نفهمیدم که چرا وی از تیم جدا شد.
لمینا در ادامه می گوید، زمانی که به تورین رسیده است با مکس الگری صحبت کرده است:
او نیازی نداشت که به من برای بازی در پستم اطمینان دهد، چرا که من می دانستم که او نحوه بازی من را دوست دارد و به من جهت پیشرفت کمک خواهد کرد. سری آ لیگی بسیار تاکتیکی و دشوار است. من می دانم برای اینکه نقشی در ترکیب اصلی تیم داشته باشم باید بسیار تلاش کنم. من از بابت اینکه هم تیمی پوگبا هستم بسیار خوشحالم، زیرا او را از زمانی که در تیم جوانان فرانسه بازی می کردیم، می شناسم. مشاهده پیشرفت روزانه او فوق العاده است و من امیدوارم روزی به مانند او شوم.

برچسب‌ها: لمینا یوونتوس مارسی مارچلو بیلسا خدیرا پوگبا مکس آلگرى سرى آ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

358 یووه901394/06/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi