خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,298

سردرگمیِ خیابانی در گزارش: شد؟ نشد؟ زد؟ نزد؟

سردرگمیِ خیابانی در گزارش: شد؟ نشد؟ زد؟ نزد؟
آی‌اسپورت- از پنج دقیقه مانده به بازی تیم ملی، بینندگان تلویزیونی به دو دسته تقسیم شدند. یک عده صدای گیرنده را قطع کردند تا با خیالی آسوده پای بازی بنشینند و عده‌ای دیگر هم با دوستان نشستند تا روزی بامزه را پشت سر بگذارند. جواد خیابانی بانیِ این دو دستگی بود.

استاد دیدار را طوفانی شروع کرد. تا جایی که دو دفعه به اشتباه اعلام کرد قرار است به پخشِ تبلیغات بروند اما نرفتند. در لیست ابتدای بازی تیم ملی هم وریا غفوری را در میان دفاع‌ها جا داده بود و حاج‌صفی را به هافبک برد. ضمن این که نام امید ابراهیمی را از لیست جا انداخت. حتی در دقایق ابتدایی بازی هم توپ‌هایی که سمت راست دفاعی می‌آمد را با نام وریا غفوری صدا می‌زد. استاد خیابانی سپس در حدس نتیجه دیدار افغانستان و ژاپن هم حسابی کلافه شد. خیابانی ابتدا نتیجه را دو بر صفر اعلام کرده بود. در صورتی که در همان لحظه گل ششم ژاپن هم به ثمر رسیده بود. گزارشگر بازی علاوه بر این که اعتقادی به سایتِ اعلام نتایج نداشت، به لیست بازیکنان هند هم نگاهی نمی‌انداخت و نامی از بازیکنان حریف را اعلام نمی‌کرد. استاد در حین گزارش تعدادِ پنج هزار نقریِ افغان‌ها در استادیوم را بیشتر از پانزده‌هزار تماشاگر ایرانی که در دیدار مقابل گوام به آزادی رفتند، اعلام کرد. جواد خیابانی در صحنه گل هم حواسش به بازی نبود و چند ثانیه پس از لمس توپ به تور، گزارش بازی را از سر گرفت. ضمن این که زننده گل را وحید امیری اعلام کرد و پس از چند صحنه آهسته، در جمله‌ای تاریخی اعلام کرد: «ضربه دوم به توپ نخورد!»

جواد خیابانی تا پایان نیمه اول باز هم از این گزارش‌های بامزه داشت. در صحنه‌ای از بازی اعلام کرد که شماره هفتِ هندی‌ها برخلاف تمام شماره هفت‌ها، بازیکن خوبی نیست. در صحنه کرنری که آندو پشت توپ رفت هم بیان زیبایی داشت: «کم پیش می‌آید که آندو کرنر بزنه و گل نشه. که این یکی از اون کم‌هاست!»

برچسب‌ها: جواد خیابانی گزارش ژاپن افغانستان آزادی سوتی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

75 6

1,983 Esteghlalfc1394/06/18

داماش لنگرود: بنظرم از همه بهتر پیمان یوسفی گزارش میکنه.

18 شهریور (18:03)


اف سی 255: مایه شادیه ملت میشه مگه بده آخه؟

18 شهریور (13:12)


آرسنال.......: خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خ خخ خ خ خ خ خ خ خ خ خ

18 شهریور (12:39)


محمد المپیاکو: مزخرف ترین گزارشگر هست این خیابانی آخه چرا اینو میزارن اصلا اکثر جمله هاش معنی نداره همین طوری وراجی میکنه

18 شهریور (12:36)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi