خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار گالاتاسارای
اتحاد گالاتاسارای
26
887

فیفا: کروتز تا ژانویه نمی تواند برای گالاتاسارای بازی کند

فیفا: کروتز تا ژانویه نمی تواند برای گالاتاسارای بازی کند
انتقال گروس کروتز از دورتموند آلمان به گالاتاسارای ترکیه در آخرین روز نقل و انتقالات و دقایق پایانی نهایی شد و ثبت مدارک دیرتر از زمان مقرر انجام شد. دو باشگاه مدارک خود را در اختیار فیفا قرار دادند و حالا حکم فیفا صادر شده: این بازیکن تا اول ژانویه 2016 نمی تواند برای گالاتاسارای بازی کند.
طرفداری - به گزارش Hurriyet فیفا بعد از بررسی مدارک ارسال شده توسط دورتموند و گالاتاسارای اعلام کرد نمی تواند این انتقال را تایید کند.
در ابتدا این تصور وجود داشت که چون مدارک نهایی انتقال 48ثانیه بعد از زمان مقرر ثبت شده اند فیفا با انجام این انتقال مخالفت خواهد کرد. اما در این مورد، فیفا دفاعیات دو باشگاه را پذیرفت. مشکل موردنظر فیفا در مورد مدارکی است که ارسال شده و در برخی از آنها امضای هیچ مقام مسئولی از گالاتاسارای دیده نمی شود.
بدین ترتیب بازیکنی که برای حل مشکلات عدیده گالا در خط دفاعی خریداری شده بود (دفاع راست و دفاع چپ) حالا باید با تمرینات، آمادگی خود را حفظ کند و نمی تواند در هیچ بازی رسمی پیراهن گالا را بر تن کند.

گروس کروتز هم در اولین واکنش به این حکم فیفا در حساب رسمی اینستاگرام خود نوشت:
فیفا انتقال من به گالاتاسارای را تایید نکرد ولی من هفته آینده به استانبول می روم و در تمرینات شرکت خواهم کرد. متاسفانه تا ماه ژانویه تنها می توانم توانایی هایم را در تمرینات به کادر فنی ثابت کنم.

برچسب‌ها: گالاتاسارای گروس کروتز 48ثانیه دورتموند ترکیه

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

7 0

409 آذربایجان ائل1394/06/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi