خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,105

منچستریونایتد پاسخ رئال را داد

منچستریونایتد پاسخ رئال را داد
باشگاه منچستریونایتد درباره ماجرای انتقال داوید ده خیا به رئال مادرید بیانیه رسمی منتشر کرده است.

در بیانیه ای که باشگاه منچستریونایتد منتشر کرده آمده است : منچستریونایتد از رئال مادرید تقاضای آغاز مذاکرات درباره ده خیا را نکرد . داوید ده خیه عضو کلیدی ترکیب ما است و ترجیح باشگاه باقی ماندن وی بود. منچستریونایتد تا قبل از ظهر روز دوشنبه هیچ پیشنهادی از سوی رئال مادرید دریافت نکرده بود.

رئال در ظهر روز دوشنبه پیشنهاد خودش را ارائه کرد و دو باشگاه بر سر انتقال این بازیکن به توافق رسیدند . کیلور ناواس هم به عنوان بخشی از این انتقال به یونایتد می آمد . این دو انتقال به هم مرتبط بودند.

در ساعت های پایانی روز دوشنبه باشگاه رئال مادرید مسئول اماده کردن مدارک مربوط به ناواس، ده خیا و خود این باشگاه شد . منچستریونایتد هم در حال اماده کردن مدارک مربوط به خودش بود.

منچستریونایتد مدارک لازم را ساعت ۲۰:۴۲ به وقت انگلیس برای باشگاه رئال مادرید ارسال کرد. رئال مدارک مربوط به ده خیا را در ساعت ۲۲:۳۲ بدون امضای این بازیکن ارسال کرد.

در ساعت ۲۲:۴۰ به وقت انگلیس در حالی که تنها چند ساعت به پایان مهلت نقل و انتقالات باقی مانده بود باشگاه رئال مادرید تغییراتی که این دو انتقال را در خظر منتفی شدن قرار می داد را در متن توافق ایجاد کرد . رئال مادرید تنها در ساعت ۲۲:۵۵ مدارکی که یونایتد برای منتفی کردن قرارداد ده خیا نیاز داشت را ارسال کرد.

در این زمان رئال مادرید مدارک مورد نظار برای انتقال ناواس را ارسال نکرده بود.

منچستریونایتد در ساعت ۲۲:۵۸ مدارک نهایی را به رئال مادرید فرستاد و این انتقال را قبل از پایان مهلت در سیستم فیفا ثبت کرد.

نظر باشگاه منچستریونایتد این است که این دو انتقال به دلایل زیر رخ ندادند:

رئال مادرید برخلاف یونایتد مدارک مربوط به انتقال ده خیا به موقع در سیستم فیفا ثبت نکرد.

رئال مادرید مدارک مربوط به انتقال به انتقال ده خیا را به موقع به فدراسیون اسپانیا ارسال نکرد . طبق گزارشات این مدارک ۲۸ دقیقه بعد از پایان مهلت ثبت قراردادها ارسال شده است.

فیفا ادعای منچستریونایتد مبنی بر اینکه این باشگاه انتقال ده خیا را به موقع در سیستم ثبت کرده تایید کرده است . منچستریونایتد به رئال مادرید پیشنهاد داد که به این باشگاه در مذاکره با فیفا برای ثبت این قرارداد و ارائه مدارک لازم کمک کند اما این باشگاه تصمیم گرفت به فیفا رجوع نکند.

منچستریونایتد در جریان این مذاکرات مناسب و کارامد رفتار کرد . این باشگاه خوشحال است که بازیکن محبوب هواداران که دو بار به عنوان بهترین بازیکن فصل این باشگاه شناخته شده را همچنان در اختیار خواهد داشت.

برچسب‌ها: رئال مادرید منچستر

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

260 رضا اسپرت1394/06/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi