خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,934

منچستریونایتد در آستانه جذب پدیده موناکو

منچستریونایتد در آستانه جذب پدیده موناکو
باشگاه منچستریونایتد حاضر شده است تا برای به خدمت گرفتن مهاجم 19 ساله موناکو، "آنتونی مارسیال"، 50 میلیون یورو هزینه کند.
پس از ناکامی در جذب مهاجمانی چون پدرو، بیل و توماس مولر، منچستریونایتد در روز پایانی نقل و انتقالات، یک مهاجم جدید به تیم خود اضافه خواهد کرد. نام این بازیکن، آنتونی مارسیال، مهاجم 19 ساله و ملی پوش موناکو است.

به ادعای فرانس فوتبال، این بازیکن برای نهایی کردن انتقالش به یونایتد، امروز اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کرد. طبق ادعای رسانه های فرانسوی و انگلیسی، مبلغی که یونایتد برای خرید او پرداخت خواهد کرد، نزدیک به 50 میلیون یورو است. پرداخت این مبلغ برای یک بازیکن جوان، با واکنش های مختلفی از سوی کارشناسان مواجه شده است.

مارسیال بخصوص در دو بازی رفت و برگشت برابر والنسیا در مقدماتی لیگ قهرمانان بسیار درخشید و همان جا بود که مورد توجه لوئیس فان خال قرار گرفت. مارسیال در 35 بازی برای موناکو 9 گل زد و 3 پاس گل داد. او 19 بار از ابتدا در ترکیب موناکو به میدان رفت و 71 درصد پاس های او نیز صحصح بودند. او جایگزین چیچاریتویی خواهد شد که امروز به لورکوزن پیوست.

برچسب‌ها: منچستریونایتد موناکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

242 اس اس قعله1394/06/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi