خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچستریونایتد
اتحاد منچستریونایتد
7
10,280

اشنایدرلین: بازی کردن برای منچستریونایتد یک حس زیباست

اشنایدرلین: بازی کردن برای منچستریونایتد یک حس زیباست
مورگان اشنایدرلین در آستانه بازی امشب منچستریونایتد در مقابل بروخه بلژیک در پلی آف لیگ قهرمانان اروپا درباره تمام اتفاقات و تجربیاتی که از زمان پیوستن به این باشگاه برای او رخ داده، صحبت کرد.
به گزارش وبسایت رسمی باشگاه منچستریونایتد، صحبت های اشنایدرلین را می توانید در سطرهای پایین بخوانید:
بازی کردن در اولدترافورد در روز آغازین فصل جدید لیگ برتر حسی فوق العاده داشت و امیدوارم که در شب سه شنبه در برابر بروخه به میدان بروم، زیرا نمی توانم برای دوباره بازی کردن در این استادیوم صبر کنم. اولدترافورد یک استادیوم زیباست و فوق العاده است که قادر باشید هفته به هفته در آن بازی کنید.
لیگ قهرمانان نیز رقابت بزرگ دیگری برای ما به حساب می آید و ما باید در دور رفت نتیجه خوبی را بگیریم تا از شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد برخوردار باشیم. ما با همان نگرشی پا به این بازی خواهیم گذاشت که به هر میدانِ بازی دیگری وارد می شویم. به آن ها احترام می گذاریم و مانند هر بازی دیگری برای این دیدار آماده می شویم. ما آن ها را آنالیز کرده ایم، نقاط قوت و ضعفشان را پیدا کرده ایم و برای این چالش آماده شده ایم. لیگ قهرمانان یکی از اولویت های ماست، زیرا این رویای هر بازیکنی است که در این رقابت ها حضور داشته باشد.
بازی کردن برای تیمی همچون منچستریونایتد یک حس زیباست. ما قدرتمند به نظر می آییم و شخصاً حس می کنم که به 100% آمادگی جسمانی ام نزدیک می شوم. هنوز به این حد از آمادگی نرسیده ام، اما خواهم رسید. می خواهم سطح بازی ام را نیز ارتقا دهم. هنوز از عملکردهایم به طور کامل راضی نیستم، زیرا می دانم که بهتر از این می توانم عمل کنم و می دانم که به آن سطح خواهم رسید. از اینکه توانسته ام چندین بار توپ گیری کنم خوشحالم، اما نمی خوام هیچ توپی را از دست بدهم و این ناحیه ای از بازیست که می خواهم در آن پیشرفت کنم. این امر با بهبود سطح آمادگی ام اتفاق خواهد افتاد.
اینکه با هم تیمی هایم بیشتر آشنا می شوم، لذت بخش است، اما بازی کردن در کنار بازیکنانی همچون مایکل (کریک) و باستین (شواین اشتایگر) یک تجربه عالی بوده است. آن ها بازیکنان فوق العاده ای هستند و من می خواهم که بیشترین تلاشم را برای هماهنگی با آن ها انجام دهم و درک بهتری از نحوه بازی آن ها پیدا کنم. این امر با پیدا کردن فرصت بازی بیشتر در دیدارهای دوستانه محقق خواهد شد و ما همچنین در طول بازی ها نیز زیاد با هم صحبت می کنیم ، بنابراین امیدوارم که به خوب کار کردن در کنار یکدیگر ادامه بدهیم.
کسب دو پیروزی از دو بازی ، شروع بسیار خوبی برای لیگ برتر بوده است. ما از کسب این نتایج راضی هستیم، اما هنوز 100 درصد از عملکردهایمان راضی نیستیم زیرا می دانیم که هنوز هم می توانیم پیشرفت کنیم. در لیگ برتر، شما تنها باید بازی ها را برنده شوید تا به قهرمانی برسید، پس گاهی اوقات به این نیاز دارید که حتی با نمایشی نه چندان خوب موق به کسب پیروزی شوید. این کاریست که ما تا بدینجا انجام داده ایم.
اینکه در هر دیداری که ما به میدان می رویم، حریف ما حس می کند که در یک بازی بزرگ بازی می کند، برای من حس جالبی بوده است. این تفاوت را از زمان پیوستن به منچستریونایتد حس کرده ام. شما جو بازی هایی که ما در آن به میدان می رویم را می بینید و مشاهده می کنید که همه تیم ها برای شکست دادن ما انگیزه دارند. اما من از این امر لذت می برم و برای رویارویی با آن آماده هستم، و برای کمک کردن به تیم و انجام بهترین عملکردهایمان در هر بازی، متمرکز شده ام.

برچسب‌ها: اشنایدرلین منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

207 میلاد ای پی1394/05/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi