خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,320

برنامه جام حذفي فوتبال، فصل 94 -95

برنامه جام حذفي فوتبال، فصل 94 -95
خبرگزاري آريا-جدول قرعه کشي جام حذفي فوتبال در فصل 94 -95 مشخص شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، قرعه کشي جام حذفي در دو گروه برگزار شد که نتيجه اين قرعه کشي به شرح زير است:
جدول در دو رديف A و B طراحي شده که تيم‌ها بر اين اساس به ديدار يکديگر مي‌روند. پرسپوليس در قسمت A جدول و استقلال در قسمت B جدول قرار دارد.
رديف A
در نخستين ديدار مقدماتي يکي از تيم‌هاي قهرمان استان به مصاف خلخال‌دشت اردبيل مي‌رود. برنده اين بازي با برنده ديدار داماش گيلان و مقاومت تهران روبرو مي‌شود که برنده اين مسابقه هم در مرحله يک چهارم نهايي با سپاهان بازي مي‌کند.
در طرف مقابل اين بخش از جدول تيم قهرمان استان به مصاف نفت و گاز گچساران مي‌رود که برنده اين مسابقه با برنده شهرداري کامياران و کاراي شيراز بازي مي‌کند. برنده اين مسابقه در مرحله يک شانزدهم با استقلال اهواز روبرو مي‌شود. احتمال رويارويي استقلال اهواز و سپاهان در مرحله هشتم وجود دارد.
رهپويان رضوانشهر به مصاف منطقه آزاد کيش مي‌رود. برنده اين ديدار با برنده مسابقه نفت اميديه و هامون سازه زاهدان بازي مي‌کند که برنده اين مسابقه در مرحله يک شانزدهم نهايي با راه‌آهن روبرو مي‌شود.
در بخش بعدي اين جدول تيم نسل ابومسلم مشهد با سپيدرود رشت روبرو مي‌شود که برنده اين مسابقه با برنده ديدار قهرمان استان و شهرداري ماهشهر بازي مي‌کند و برنده آن در مرحله يک شانزدهم نهايي به مصاف استقلال خوزستان مي‌رود. در اين بخش از جدول احتمال رويارويي استقلال خوزستان و راه‌آهن در مرحله يک هشتم نهايي وجود دارد.
در نيمه پاييني جدول طرف A تيم قهرمان استان به مصاف کوثر مهران ايلام مي‌رود. برنده اين بازي با برنده ديدار شاهين بندرعامري بوشهر و ايران جوان هرمز بازي مي‌کند. برنده اين ديدار هم در مرحله يک شانزدهم نهايي به مصاف ذوب‌آهن مي‌رود.
در طرف بعدي اين بخش از جدول هف سمنان با اميد رزکان البرز روبرو مي‌شود. برنده اين ديدار با برنده کارگربن گز و استقلال جوان ساوه روبرو مي‌شود که برنده اين مسابقه در مرحله يک شانزدهم نهايي به مصاف گسترش‌فولاد مي‌رود. احتمال رويارويي ذوب‌آهن و گسترش‌فولاد در مرحله يک هشتم وجود دارد.
در بخش پاييني نيمه دوم گروه A عقاب نيروهوايي به مصاف ابوذر به کهگيلويه مي‌رود که برنده اين ديدار با برنده ديدار قهرمان استان و صنعت ساري ديدار مي‌کند تا برنده اين مسابقه در مرحله يک شانزدهم نهايي حريف ملوان بندرانزلي شود.
در بخش بعدي اين جدول پيکان تهران با شهرداري بندرعباس روبرو مي‌شود. برنده اين مسابقه به مصاف قهرمان استان و خانه به خانه بابل مي‌رود که برنده اين ديدار هم با پرسپوليس در مرحله يک شانزدهم نهايي روبرو مي‌شود. احتمال رويارويي پرسپوليس و ملوان در مرحله يک هشتم نهايي وجود دارد.
تيم‌هاي ليگ برتري پرسپوليس، ملوان، گسترش‌فولاد، ذوب‌آهن، استقلال خوزستان، راه‌آهن، استقلال اهواز و سپاهان در گروه A جدول قرار دارند.

رديف B

در ابتداي جدول B جام حذفي قهرمان استان با صباي باقرشهر روبرو مي‌شود. برنده اين ديدار به مصاف برنده ديدار الوند همدان و آلومينيوم اراک مي‌رود که برنده اين مسابقه هم در مرحله يک شانزدهم نهايي با نفت تهران روبرو مي‌شود.
قهرمان استان به مصاف پيام چهارمحال بختياري مي‌رود که برنده اين ديدار با برنده ديدار شهرداري کاشان و استقلال آبي «ب» به تهران مي‌رود که برنده اين ديدار با پديده خراسان در مرحله يک شانزدهم نهايي روبرو مي‌شود. در مرحله يک هشتم نهايي اين بخش از جدول احتمال رويارويي نفت تهران و پديده خراسان وجود دارد.
در بخش ديگر رديف B نماينده سمنان با تربيت نوين يزد روبرو مي‌شود که برنده اين بازي با برنده راهيان کرمانشاه و کاسپين قزوين روبرو مي‌شود که برنده اين ديدار به مصاف استقلال تهران مي‌رود.
در بخش بعدي اين جدول نفت نوين آبادان با ايثار جيرفت ديدار مي‌کند. برنده اين مسابقه با برنده قهرمان استان و شيرين‌فراز گلستان روبرو مي‌شود که برنده اين ديدار در مرحله يک شانزدهم نهايي به مصاف فولادخوزستان مي‌رود. احتمال رويارويي استقلال تهران و فولادخوزستان در مرحله يک هشتم نهايي وجود دارد.
در گروه پايين رديف B قهرمان استان به مصاف آراد اصفهان مي‌رود. برنده اين ديدار با برنده مسابقه کادوس گيلان و نيروي زميني تهران روبرو مي‌شوند که برنده اين مسابقه در مرحله يک شانزدهم نهايي با صباي قم ديدار مي‌کند.
در بخش بعدي اين جدول برنده اتکاي گلستان و پرسپوليس گناوه با برنده ديدار شهرداري زنجان و بهشت کرمانشاه ديدار مي‌کنند که برنده ديدار در مرحله يک شانزدهم نهايي با تراکتورسازي روبرو مي‌شوند. احتمال رويارويي تراکتورسازي و صباي قم در مرحله يک هشتم نهايي وجود دارد.
در بخش بعدي اين رديف برنده شهرداري اروميه و پيام وحدت مشهد با برنده پارس جنوبي بوشهر و بازرگاني آمل روبرو مي‌شود که در نهايت برنده اين بازي در مرحله يک شانزدهم نهايي به ديدار سايپا مي‌رود.
برنده ديدار کارون اهواز و ماشين‌سازي تبريز با برنده قهرمان استان و شهرداري جويبار روبرو مي‌شود که پيروز اين ديدار به مصاف سياه‌جامگان مشهد و سايپا مي‌رود. احتمال رويارويي سايپا و سياه‌جامگان مشهد در مرحله يک هشتم نهايي وجود دارد.
در رديف B تيم‌هاي ليگ‌برتري سياه‌جامگان، سايپا، تراکتورسازي، صباي قم، فولادخوزستان، استقلال تهران، پديده خراسان و نفت تهران حضور دارند.

برچسب‌ها: جام حذفی ایران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

28 3

5,205 مهدی اذریان1394/05/19

ونگر جون: تیراختور یاشا

19 مرداد (18:52)


سپاهان ساری: ببخشید یه سوال من نتونستم همه اش رو بخونم صنعت ساری اولین بازیش با کیه فکی نکنم نوشته باشین مثل اینکه صنعت تا نیمه نهایی اومدا

19 مرداد (17:00)


تراکتورسازی.90: جام واسه تراكتوره.:)

19 مرداد (16:54)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi