خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,025

یادگاری مسی در گابن به سرقت رفت!

یادگاری مسی در گابن به سرقت رفت!
یادگاری که ستاره آرژانتینی خط حمله فوتبال بارسلونا در سفر اخیرش به گابن برای مردم این کشور برجای گذاشت، ناپدید شده است.
جنجال‌ های سفر اخیر لیونل مسی به گابن برای شرکت در مراسم نمادین آغاز احداث یکی از استادیوم‌های میزبان بازی‌های جام ملت‌های آفریقای سال 2017 همچنان ادامه دارد.
مسی در ابتدای ماه جاری به دعوت رئیس جمهور گابن سفری به آفریقا داشت تا به صورت نمادین خشت یکی از دیوار‌هایی که قرار است استادیوم شهر «پورت جنتیل» را شکل دهند، بگذارد. اکنون اما گفته می‌شود آن خشتی که مسی دستان خود را روی آن گذاشت ناپدید شده و در واقع به سرقت رفته است.
طبق اعلام منابع خبری در گابن از جمله نشریه یونیون، هیچ کسی از نحوه به سرقت رفتن این خشت اطلاعی ندارد و به محض مطلع شدن نیروهای امنیتی از سرقت این خشت، گروهی از مقامات کشور به محل احداث استادیوم رفته‌اند تا تحقیقات لازم را انجام دهند.
وضعیت خشت مفقوده مشخص نیست، اما پلیس گابن سرنخ‌هایی که آن را به سارقان یادگاری لئو مسی برای این کشور برجای گذاشته بود، می‌رساند.
پس از سفر مسی به گابن برخی از رسانه‌ها از جمله نشریه فرانس‌فوتبال ادعا کردند که او برای این سفر از گابنی‌ها 3.5 میلیون یورو گرفته است که البته این ادعا توسط سفیر گابن در فرانسه تکذیب شد. انتقاد از وضعیت ظاهری مسی برای سفر به گابن و ظاهر ناآراسته و غیررسمی او در حضور مقامات بلندپایه سیاسی این کشور جنجال دیگری بود که حول سفر مهاجم آرژانتینی بارسلونا به آفریقا شکل گرفت.

برچسب‌ها: مسی بارسلونا گابن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

9 1

3,520 اف سی آزلگرونا1394/05/05

14 مرداد (00:49)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi