خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پرسپولیس
اتحاد پرسپولیس
1
104,179

نوری: کاپیتان پرسپولیس بودم اما کاری کردند تا در این تیم نما

نوری: کاپیتان پرسپولیس بودم اما کاری کردند تا در این تیم نما
وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن تیم فوتبال مسیمیر قطر گفت: ۵ سال برای پرسپولیس زحمت کشیدم، اما در پایان رفتار خوبی با من نشد.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، محمدنوری در خصوص شرایطش در تیم فوتبال مسیمیر قطر و همچنین جدایی‌اش از تیم فوتبال پرسپولیس صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

از شرایطت در تیم فوتبال مسیمیر قطر صحبت کن؟

به هر حال تیم ما تازه به لیگ برتر آمده و در حال فراهم کردن شرایط جدیدی هستند و تمریناتمان را با مربی کروات انجام می‌دهیم و قرار است برای برپایی اردویی ۱۸ روزه راهی کشور اسلونی شویم و بعد همه که به قطر برگردیم یک هفته بعد لیگ این کشور شروع می‌شود. البته آب و هوای اینجا واقعاً گرم است و تفاوت زیادی با تهران دارد اما امیدوارم که بتوانم به تیم جدیدم کمک کنم و بتوانیم شرایط خوبی را برای این تیم رقم بزنیم.

قرار است در این تیم پست دفاعی داشته باشی و یا هجومی؟

مسئولان مسیمیر چند بازی آخر پرسپولیس را دیده‌اند و من را به عنوان هافبک دفاعی جذب کردند و قرار است در یک پست دفاعی بازی کنند. از طرف دیگر پستی که برای من در نظر گرفته شده است بازیکن جلوی مدافعان؛ چرا که قرار است با سیستم ۴-۱ ۴-۱ بازی کنیم و من با این شرایط جلوی مدافعان بازی می‌کنم.

شرایط تیم مسیمیر نسبت به تیم‌های ایرانی چطور است؟

به هر حال قطر سرمایه‌گذاری خیلی خوبی روی فوتبال انجام داده و بازیکنان خوب اروپا و حوزه خلیج فارس ار جذب تیم‌هایشان می‌کند و حتی قرار است در سال ۲۰۲۲ میزبان جام جهانی باشد. همین تیم مسیمیر با اینکه تازه به لیگ ستارگان قطر سقوط کرده اما سه زمین تمرین بسیار خوب و مناسب دارد. که بازیکنان ایرانی دوست دارند در آنها بازی کنند اما متأسفانه شرایط سخت‌افزاری که اینجا وجود دارد در ایران نیست و من به شما قول می‌دهم با ادامه همین روند و سرمایه‌گذاری که قطری‌ها انجام می‌دهند آنها ۷-۸ سال دیگر از فوتبال ایران جلو بزنند.

هواداران پرسپولیس در قطر چه رابطه‌ای با تو دارند؟

به هر حال در قطر هواداران ایرانی زیاد هستند که خوشبختانه اکثر آنها هم پرسپولیسی‌اند و به من لطف دارند و برخورد خیلی خوبی در قطر و در زمان تمرینات با من دارند.

بعد از ۵ سال حضور در پرسپولیس جدا شدن از این تیم حتماً باید طعم تلخی داشته باشد؟

باید بگویم که من ۵ سال در پرسپولیس بودم و سه سال این افتخار را داشتم که کاپیتان این تیم باشم اما متأسفانه شرایط به گونه‌ای فراهم شد که من در پرسپولیس باقی نمانم. هرچند که خودم قلباً دوست داشتم در پرسپولیس بمانم اما به هر حال شرایطی ایجاد کردند که این اتفاق نیفتد و من از پرسپولیس جدا شوم که این مسئله ضربه سختی برای من بود چرا که جوانی‌ام را در پرسپولیس گذاشته بودم اما شرایط به گونه‌ای شد که من از پرسپولیس رفتم هرچند که دوست دارم اتفاقاتی رقم بخورد که دوباره در بازگشت ایران پیراهن پرسپولیس را بپوشم.

هر سال اولین بازیکنی بودی که با پرسپولیس تمرین می‌کردی، خودت فکر می‌کنی چه اتفاقی افتاد که امسال از این تیم جدا شدی؟‌

به هر حال حرف و حدیث‌ها زیاد بود چرا که عده‌ای می‌گفتند در لیست برانکو نیستی و عده‌ دیگری می‌گفتند پول نداریم و برانکو نمی‌آید و آنقدر این شرایط ادامه پیدا کرد که کار برای من سخت شد چرا که همه شاهد هستند که در ۵ سالی که در پرسپولیس بودم همیشه من اولین نفر بودم که قراردادم را با پرسپولیس تمدید می‌کردم اما برخوردهایی با من صورت گرفت که این جدایی در نهایت به وجود آمد. جالب اینجاست که خود برانکو می‌گفت که من را می‌خواهد اما متأسفانه صحبت‌های ضد و نقیض باعث این جدایی شد.

هرچند که بعداً صحبت‌هایی صورت گرفت تا در پرسپولیس بمانم اما دیگر کار از کار گذشته بود و من با تیم جدیدیم در قطر به توافق رسیده بودم. اما این را می‌دانم که برانکو علاقه خاصی به شخصیت من و فوتبالم داشت و مشتاق بود که در پرسپولیس بمانم و خود او هم می‌داند که من چقدر دوستش دارم. امیدوارم که پرسپولیس و برانکو فصل خوبی داشته باشند و مطمئن باشید اگر به فوتبال ایران برگردم اولویتم حضور در پرسپولیس است.

به هر حال در این ۵ سال توانستی جزو تاریخ‌سازان پرسپولیس باشی؟

من در این ۵ سال برای پرسپولیس ۴۲ گل زدم و ششمین گل زن برتر باشگاه پرسپولیس شدم آن هم در حالی که هافبک بودم و بالای ۶۰ پاس گل هم داده‌ام و پنالتی‌های زیادی هم برای پرسپولیس گرفته‌ام و با اینکه شرایط خوبی در پرسپولیس داشتم اما این تیم برخلاف میل باطنی‌ام جدا شدم. با این همه به عنوان کسی که سال‌ها بازیکن پرسپولیس بوده هوادار این تیم هستم و هر کمکی که از دستم بر بیاید برای این تیم که دوستانم در آن حضور دارند انجام می‌دهم و ان‌شاءالله پرسپولیس در پایان فصل قهرمان شود.

به نظر در تیم جدیدت هم در قطر کاپیتان هستی و این می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها یک افتخار دیگر باشد.

قبول دارم چرا که اینجا همه پرسپولیس را می‌شناسند و می‌دانند که من سه سال کاپیتان این تیم بودم و در این چند بازی در قطر هم بازوبند کاپیتانی را به من داده‌اند و شاید کاپیتان تیم من باشم اما در هر حال تلاش می‌کنم که بتوانم برای تیمم بازیکن مؤثری باشم.

و صحبت پایانی...

این نکته را باید بگویم که شرایط مالی من در مسیمیر تفاوت آن‌چنانی با پرسپولیس ندارد و اینطور نبود که به خاطر مسائل مالی از پرسپولیس جدا شوم. بلکه متأسفانه برخوردی که با من به عنوان کاپیتان و بزرگ‌تر تیم باید می‌شد برخورد خوبی نبود آن هم برای من که سال‌ها در پرسپولیس زحمت کشیدم و در زمان مدیریت قبلی برخورد خوبی با من نشد و مدیریت جدید هم آنقدر مشغله کاری داشت که وقت نکرد به مسئله من رسیدگی کند هرچند که طاهری را انسان خوب و صادقی دیدم اما وقتی که ما با هم صحبت کردیم دیگر کار از کار گذشته بود و من با تیم قطری به توافق رسیده بودم.

برچسب‌ها: محمد نوری پرسپولیس تهران کاپیتان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

48 5

704 بارسا13691394/05/02

سردار مرگ25: از یه طرف بد شد

2 مرداد (22:28)


پرسحسین: چی کار

2 مرداد (20:51)


فولهام سیتی: حق داشته چون بعد از چند سال دیگه منبع درامد نداره شماها یکم فکر کنید

2 مرداد (20:28)


مشهد اف سی: هم بهتر که رفت

2 مرداد (18:42)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi