خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,931

دیپای: می خواهم افسانه منچستریونایتد شوم

دیپای: می خواهم افسانه منچستریونایتد شوم
از ممفیس دیپای، بازیکن 21 ساله هلندی که تابستان جاری به منچستریونایتد پیوسته، به عنوان ستاره آینده شیاطین سرخ یاد می شود.
انتقال 30 میلیون یورویی دیپای از آیندهوون به یونایتد، کسی را متعجب نکرد؛ چرا که همه به کیفیت بالای او اذعان دارند. هواداران منچستریونایتد نیز معتقدند که او رونالدوی بعدی این باشگاه خواهد بود.

دیپای که اولین گل خود با پیراهن یونایتد را در برتری 3-1مقابل سن خوزه به ثمر رساند، به اسکای اسپورتس گفت:"من انسان صادقی هستم. البته که دوست دارم به افسانه منچستریونایتد تبدیل شوم. همه سعیم در این است که در هر بازی، برای یونایتد خوب و موثر ظاهر شوم.من هنوز جوانم و باید همچنان پیشرفت کنم.
لیگ برتر انگلیس متفاوت از لیگ هلند است و باید خودم را با فضای جدید وفق دهم. باید وظایفم را به درستی در یونایتد انجام دهم. شاید با گذشت زمان بتوانم یک بازیکن افسانه ای برای این باشگاه بشوم. تا همینجا هم هواداران حمایت زیادی از من کرده اند و از همه تعریف و تمجیدهایشان متشکرم."

برچسب‌ها: دیپای منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

13 0

265 اس اس قعله1394/05/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi