خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار انگلیس
اتحاد انگلیس
8
5,937

جنگ سرد بی سابقه بین رئال و منچستریونایتد

جنگ سرد بی سابقه بین رئال و منچستریونایتد
روابط بین دو باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد، به سردترین شکل خود در یکی دو دهه اخیر رسیده است.
حتی پیوستن رونالدو از یونایتد به رئال در سال 2009 نیز باعث نشد که روابط بین دو باشگاه به تیرگی بگراید اما بیش از یک ماه است که مساله انتقال دخیا به رئال مادرید، باعث بروز حاشیه های فراوان و به نوعی یک جنگ سرد بین دو باشگاه مطرح فوتبال جهان شده است. روز گذشته لوئیس فان خال،سرمربی منچستریونایتد، با اظهارنظر عجیب خود در مورد راموس، بر آتش این اختلافات دامن زد. فان خال بر خلاف عرف، در نشستی خبری، صراحتا از علاقه خود و باشگاه منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن سرخیو راموس، مدافع ارزشمند رئال مادرید سخن گفت.

این اظهارنظر سرمربی هلندی، درست چند روز پس از گفته های پرز و بنیتس در مورد علاقه رئال برای حفظ راموس، بازتاب فراوانی در رسانه های اسپانیایی داشت. رئیس و نیز سرمربی رئال مادرید، در واکنش به شایعات جدایی راموس، در مصاحبه هایی جداگانه، تاکید کرده بودند که راموس به منچستریونایتد و هیچ باشگاه دیگری نخواهد رفت و روی او برای فصل بعد حساب ویژه ای باز کرده اند. با این حال به دلیل عدم تمدید قرارداد راموس بخاطر اختلافات مالی، شایعات حول محور جدایی او هنوز هم ادامه دارند.

در اسپانیا از این اظهارنظر فان خال به عنوان یک مانور که مستقیما تاخیر در پروسه انتقال دخیا به رئال را هدف قرار داده تعبیر شده است. در ابتدا پیش بینی ها بدین گونه بود که دخیا تا قبل از شروع تمرینات پیش فصل یونایتد به رئال منتقل شود اما مخالفت های فان خال با جدایی دخیا سبب شد تا روند مذاکرات بین رئال و منچستر بسیار کند شود؛ بطوریکه در حال حاضر هیچ حرکت مثبتی از سوی هیچیک از طرفین مشاهده نمی شود.

یونایتد برای فروش دخیا، دو شرط پیش پای رئال مادرید گذاشته است: یا پرداخت رقم 40 میلیون یورو یا موافقت با جدایی کیلور ناواس و سرخیو راموس . هر دو پیشنهاد مورد توجه رئال مادرید قرار نگرفته اند؛ چرا که در ابتدا خواسته شیاطین سرخ تفاوت فاحشی با شرایط کنونی داشت(در مذاکرات اولیه، یونایتد خواهان دریافت 30 میلیون یورو برای فروش دخیا شده بود.)

رئال مادرید نه حاضر است 40 میلیون یورو برای دخیا پرداخت کند و نه حاضر به واگذاری ناواس و راموس برای به خدمت گرفتن دخیاست. هنوز بیش از یک ماه تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده و به نظر می رسد که این جنگ سرد حداقل تا آن روز ادامه داشته و حتی گسترده تر نیز بشود.

برچسب‌ها: رئال منچستریونایتد

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

172 اس اس قعله1394/04/31

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi