خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
جوادنکونام
3

افتتاح مدرسه فوتبال نکونام

10 0

ایران   1394/03/28

به گزارش "مستر90"، او می خواهد از طریق این مدرسه فوتبال شرایطی را فراهم کند که بازیکنان رده های پایه شرایط حضور در لیگهای اروپایی را در سنین کم، تجربه کنند.نکونام در اولین گام قصد دارد فردا مراسم افتتاحیه مدرسه فوتبالش را با حضور هم بازی های سابقش در تیم ملی برگزار کند ؛در همین راستا هم از آندرانیک تیموریان، کریم انصاری فرد و هاشم بیک زاده دعوت کرده که در این مراسم حضور یابند.هم تیمی هایی که حضورشان قوت قلبی برای ...

ناگفته‌های جواد نکونام پس از خداحافظی

3 0

ایران   1394/03/25

جواد نکونام کاپیتان تیم ملی که رکورد بازی های ملی را در اختیار دارد در یک دیدار دوستانه و بی سر و صدا از فوتبال خداحافظی کرد تا سوالهای زیادی در ذهن نقش ببندد. [ناگفته‌های جواد نکونام پس از خداحافظی]خواندن گفت و گوی اختصاصی خبرنگار "مستر90" با جواد نکونام را پس از ماهها سکوت به شما توصیه می کنیم.*از این فصل در اوساسونا شروع کنیم اخباری را که دنبال می‌کردیم به نظر می‌رسید باشگاه از لحاظ مالی شرایط خوبی نداشت. ضمن ...

کی‌روش و جلسه حل بحران در اتوبوس

10 3

ایران   1393/10/09

در شرایطی که ملی پوشان وارد گیت فرودگاه شدند کارلوس کی روش به همراه دستیارانش در اتوبوس باقی مانده و مدت زیادی در همان جا به مذاکره با همراهانش پرداخت . کی روش سپس جوادنکونام را به داخل اتوبوس دعوت کرد و سرانجام همه با هم از این جلسه بیرون آمدند و به ملی پوشان ملحق شدند .غیبت علی کریمی و قهر او از تیم ملی مهمترین خبر امروز اردو بود که کی روش فعلا حاضر نشده درباره اش بحث کند .

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi