خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتحادها
تصویر
52

تشکر اینستاگرمی میشاییل بالاک از علی کریمی (+عکس)

23 4

پرسپولیس   1395/08/01

علی کریمی از هوادارانش خواست تا به صفحه اینستاگرام میشاییل بالاک ستاره و کاپیتان سابق تیم ملی آلمان بپیوندند. همچنین میشائیل بالاک که یکی از بزرگترین بازیکنان دو دهه گذشته فوتبال آلمان محسوب می شود در کامنتی زیر پست کریمی از او تشکر کرد.پس از اینکه بالاک اینستاگرامش را فعال کرد، علی کریمی از هوادارانش خواست تا او را فالوو کنند. بالاک کامنتی زیر پست کریمی گذاشت و از او تشکر کرد.

دروازه بان عجیب چلسی در 1905

23 0

چلسی   1395/07/24

قدیم ها در فوتبال، آمادگی فیزیکی لزوما شرط مهمی برای حضور در تیم نبوده!دروازه بان عظیم تیم چلسی در سال 1905 میلادی موید این قضیه است!

بامزه‌ ترین تماشاگر یورو ۲۰۱۶ +تصویر {。^◕‿◕^。}

59 0

انگلیس   1395/04/05

اکوفارس: در حالی که تب فوتبال در اروپا با انجام بازی‌های یورو 2016 داغ است و اتفاقات تلخ و خوش زیادی در این تورنمت می‌افتد. انتشار تصاویر جالب از کم‌سن‌ترین و البته بامزه‌ترین تماشاگران پانزدهمین دوره مسابقات هم در نوع خود جالب بود.این تصویر جالب که در زیر مشاهده می‌کنید که یک کودک از ایرلند به همراه پدرش در ورزشگاه حضور دارند. پدر این کودک هم برای اینکه صدای موجود در ورزشگاه گوش فرزندشان را آزار ندهد، از گوشی‌ ...

آتش و انفجار در یورو 2016 + تصویر

10 0

انگلیس   1395/03/28

هواراران کرواسی در بازی برابر چک زمین مسابقه را به آتش کشیدن.به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه بازی چک و کرواسی در دقیقه ۸۶ هواداران تیم کرواسی مواد آتش زا به داخل زمین پرتاب کردند که باعث شد داور بازی را برای دقایقی متوقف کند.در آخر این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید,پرسیچ و راکیتیچ برای کرواسی گل زدند و گل های چک توسط اسکودا و نسید(پنالتی) زده شد.

خانه جدید ستاره تیم لیورپول دیدنی است+ تصویر

6 0

انگلیس   1395/02/22

خانه جدید استیون جرارد، ستاره تیم لیورپول برای خود و خانواده‌اش یک خلوت خاص به ارمغان خواهد آورد.صراط: این خانه‌ای است که استیون جرارد خریده است تا هنگام بازگشتش به مرسی‌ساید به آن‌جا برود.به گزارش باشگاه خبرنگاران، احتمال دارد ستاره تیم لیورپول که در حال حاضر در آمریکا بازی می‌کند به خانه‌اش در انگلستان برگردد؛ به خانه‌ای که با پول قایق فروخته شده‌اش گرفته است.عمارت جرارد از یک طرف رو بیشه‌زار و نزدیک روستایی پر از ...

ازدواج پسر دیوید بکهام با بازیگر نوجوان هالیوودی + تصویر

17 0

انگلیس   1395/02/11

به تازگی خبر ازدواج فرزند دیوید بکهام با یکی از بازیگران جوان هالیوودی خبرساز شده است. مدتی است شایعه ای در باره نامزدی و ازدواج بروکلین بکهام(پسر بزرگ دیوید بکهام) و کلوئه مورتز (هنرپیشه نوجوان سینما )شنیده می شود.این دو، چندین بار به همراه خانواده هایشان باهم دیده شده اند که آخرین بار آن در محل اسکیت سواری در سانتا مونیکا کالیفرنیا بوده است.به نظر می رسد که آنها از طریق دوستان مشترک با هم آشنا شده اند. نزدیکان ...

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi